Lakk du når du ammet?

Lakk sinnsykt mye :o når jeg ammet lakk den andre, målte et par ganger, og det spruta ut 100-150ml ved amming :p

Sent from my iPhone using BV Forum

"Godt" å se at mange lakk, for jeg har kjøpt inn haugevis med ammeinnlegg! xD Tenkte at det var noe man måtte ha. Hehe.

Heldig du er! Her lakk det ekstremt, første to-tre ukene sov jeg med dusjhåndkle brettet flere gsnger over puppene, og stram singlet utenpå. Måtte bytte håndkle minst en gang hver natt og likevel var det store våte flekker i sengen...!

Heldig du er! Her lakk det ekstremt, første to-tre ukene sov jeg med dusjhåndkle brettet flere gsnger over puppene, og stram singlet utenpå. Måtte bytte håndkle minst en gang hver natt og likevel var det store våte flekker i sengen...!

Ja, jeg er kanskje det? Alltid tenkt det er noe galt med puppene jeg da :p Hihi

Ekstremt lite! Kanskje to-tre ganger at det kom noen dråper, da gjerne i dusjen eller noe sånt... Fikk så vidt til å pumpe også, fikk ut ekstremt lite! Kunne få ut litt hvis jeg ammet på en side og pumpet den andre samtidig. Kunne ha skikkelig spreng, men ingen lekkasje da heller!

Ekstremt lite! Kanskje to-tre ganger at det kom noen dråper, da gjerne i dusjen eller noe sånt... Fikk så vidt til å pumpe også, fikk ut ekstremt lite! Kunne få ut litt hvis jeg ammet på en side og pumpet den andre samtidig. Kunne ha skikkelig spreng, men ingen lekkasje da heller!

Nei pumpe slet jeg med også. Fikk ut mer av å håndmelke. Selv om puppene var fulle fikk jeg kanskje ut bare 40-50. Kanskje det er en sammenheng?

Ingen spreng, og ingen lekkasje. Men jeg brukte innlegg for å beskytte meg litt ekstra mot kulde o.l. Om det var nødvendig vet jeg ikke, men jeg tok ikke sjansen på å gå uten. Var så redd for brystbetennelse :-P

Ingen spreng, og ingen lekkasje. Men jeg brukte innlegg for å beskytte meg litt ekstra mot kulde o.l. Om det var nødvendig vet jeg ikke, men jeg tok ikke sjansen på å gå uten. Var så redd for brystbetennelse :-P

Ja, må bruke ull/silke :)
Nå tenkte jeg på slike engangs lagd av papir :D

Lakk noe, men det var ikke plagsomt.

Jepp. Om mårran våkna e av en stråle som sto rett opp :P
Og hvis baby gråt. Hjelpes kor det sprengte og rant.

Ja jeg lakk voldsomt med begge! Spruten stod fra den puppen jeg ikke ammet av, og jeg hadde 2-3 ammeinnlegg på begge sider, som ble gjennomvåte!
Litt morsomt å tenke tilbake på, men det var no` ordentlig søl! :joyful:

Lakk veldig de første dagene, så lagde spor på gulvet på barsel når jeg skulle skifte bleie om natta :P det kom gjennom nattkjole og genser haha men ga seg etter den uka.

Hverken lekk eller spreng. Ammet i 16 måneder og 8 av de var fullamming:)

Lakk, ja! Ble ganske våt om ammeinnlegget lå feil eller om jeg hadde glemt å legge inn et på den andre puppen :p i tillegg rant det etter dusjen noen ganger :p

Lakk de første månedene, selv om jeg bare delammet. Hadde ikke nok melk til å fullamme. Det kom seg etter hvert.

Back
Topp