Lakk du når du ammet?

Agnete

Forumet er livet
Føler meg så unormal, har aldri lekke en dråpe melk når jeg har ammet. Verken på natt eller dag, har alltid kjøpt slike engangsinnlegg, denne gangen har jeg droppet det :p
Har hatt sykt spreng, puppene har vært harde og vonde, men har aldri kommet en dråpe om jeg ikke ammet eller pumpet :)
Hvordan var det for deg?

Lekker ikke jeg heller.. Opplever for så vidt ikke spreng heller.

Ja, litt. Det forekom helst mens jeg ammet eller pumpet, men det hendte det rant utenom også. For eksempel kunne det begynne å strømme hvis jeg så på eller koste med babyen, til og med når jeg så på bilder av ham :-) Det var imidlertid
ikke de helt store mengdene.

Ja, som en sil. Spruten sto bokstavelig talt av den puppen han ikke drakk av.

Ja lakk veldig mye i starten, men sjelden nå annet enn på natt når han ammer, gutten er 11mnd :-)

Lakk som en sil! I begynnelsen glemte jeg meg av flere ganger og gikk uten ammeinnlegg, så etter en lur på sofaen f.eks, var jeg gjennomvåt. Om natta måtte jeg sove med bh på for å ikke gjøre senga våt osv. Måtte en gang hjem fra skolen for å skifte, fordi det lakk sånn. Men det gikk seg til etterhvert, og ble bedre, heldigvis! Så lenge jeg ikke hørte barnegråt! :P Så du er heldig! Nyt det, for å lekke er bare stress.. Vått, klamt, og kaldt er det! ;)

Som en foss!! Var helt tragisk.. Sov med ammeinlegg og 1 kjøkkenhåndkle på hver pupp. Var sånn begge gangene og gikk ikke over for jeg sluttet å amme. Gikk jeg på besøk hadde jeg med klesskift til både meg og baby. Måtte pumpe ut litt melk før jeg kunne amme, så ikke baby druknet:eek:

Lekker litt og plagsomt klarer jo ikke på noen måte å regulere det:/

Ikke jeg heller. Msn nå som det blir litt lengre mellom ammingene på natta pipler det litt fra det andre akkurat i det hsn begynner å suge

Tror kanskje det begynner å gi seg (lille er snart fem mnd....). Lekt fra motsatt når jeg ammet ja...

Ja, om natta. Kun en kort periode.

Jepp, lakk som bare det! Fra den puppen hun ikke ammet av, når jeg sov (måtte sove på tisselaken), når jeg lente meg framover (måtte dytte gulpekluter i bh-en før jeg knyttet skoene eller tok på sokker). Helt vilt!

Jepp. Lakk masse, lenge. Heldigvis ikke noe nå lenger. Tror det ga seg rundt desember / januar. Når lille var ca 6 mnd.

Lakk ikke så mye med eldste selv om jeg hadde mye oftere spreng. Med yngste kunne det gå litt lengre mellom ammingene på natten og da lakk jeg da jeg ammet. Og i påvente av at baby skulle bli sulten.

Back
Topp