Laken til vogn

Babydrømmen

Blir kjent med forumet
Hvor selger de laken til vogn? Har kjøpt Simo kombi. Jeg var på Barnas Hus på lørdag for å se der, men fant bare til vugge og seng.. Var så mange kunder der i forhold til ansatte at jeg ga helt opp å stå i kø for å få hjelp (bekkenløsning kombinert med en god porsjon hormoner er ikke en god kombi for kø-ståing[:D]). Hva er forresten målene/str for et vognlaken?

Det får du kjøpt overalt hvor de selger sengetøy [:)] Kid, princess osv. Den str som brukes til vugge passer til vogn. Det er ihvertfall den minste str som går til vognmadrassen [:)]

ORIGINAL: Niina89

Laken til vugge passer også til vogn visst jeg har forstått det rett ! ;)

jess det skal passe.. Jeg fikk ihvertfall beskjed om det når jeg handla inn

Hm bare et spm. Virker Simo Kombi bra? Jeg har nemlig sett på den og på special edition av den typen så ville høre :)

ORIGINAL: BirgitteB

Hm bare et spm. Virker Simo Kombi bra? Jeg har nemlig sett på den og på special edition av den typen så ville høre :)

jeg eeelsker simo kombi <3 vi kjøpte svart, og er helt forelska! syns ikke den er tung å kjøre, men den er sikkert tung å løfte inn og ut av bilen... men det skal jo sambo gjøre :P

Ja hehe hva har vi ikke pappaene til hvis de ikke kan løfte de tunge tingene :p Jeg skulle egentlig ha Brio Happy Kombi men svigerfar kan skaffe meg Simo nesten helt ned til innkjøpspris og da sier man jo ikke nei takk :)

Vi har Simo kombi og elsker den! Brukte den lenge til jenta vi har, og vil anbefale den til alle jeg! ;)

Back
Topp