Laken til Stokke sleepi

eplekaken

Flørter med forumet
Skuddårsspirene 2024
Noen som har hatt Stokke sleepi-seng og kjøpt andre laken enn Stokkes egne? Kid f.eks har jo 50% med jevne mellomrom, men det hjelper lite om lakenet ikke passer :D har prøvd å kikke litt på størrelsene, men klarer ikke helt å finne ut av det. Tenker både til mini og utvidet versjon.
 
Vi bruker laken fra Ikea til Stokke sleepi (ikke mini)
Og det passer sånn ca (dekker hele madrassen)
Så det blir nok det samme med laken fra Kid :).
 
Tror bare vi hadde laken fra Stokke sist og mener å huske at var de satt best og ikke krøllet. Fant de på salg nå til 129, så kjøpte et par stykker. Regner med å ikke trenge så mange da hun i første omgang skal sove i sengen på dagtid i babynest. Natt tenker vi bedside crib ☺️
 
Tror bare vi hadde laken fra Stokke sist og mener å huske at var de satt best og ikke krøllet. Fant de på salg nå til 129, så kjøpte et par stykker. Regner med å ikke trenge så mange da hun i første omgang skal sove i sengen på dagtid i babynest. Natt tenker vi bedside crib ☺️
Vi har også Stokke mini og tenkte å kjøpe de. Trenger vi mer enn 2? Vi vasker ofte og har tilgang på tørketrommel om de tåler det.
 
Tror kanskje vi bare brukte to sist. Og jeg tørketromlet uten problemer :)
 
Kjøpte 3 stk på salg, men har hørt mange bruker andre typer som også går helt fint. Type (som nevnt); Kid, Princess og IKEA har nok laken som kan brukes :)
 
Ikke helt samme, men vi kjøpte hvertfall vanlige små laken til Leandervuggen vår, og det passet helt fint. Spørs jo bare hvor godt man vil at de skal sitte rundt. Greit å spare de hundrelappene synes jeg!
 
Har ikke klart å lete opp noe på salg jeg, men da får jeg følge med fremover og går for kid om ikke. Takk for svar ☺️
 
Back
Topp