Laken til chicco next2me

Skvirevippen

Forumet er livet
Marsboerne 20 18
Kjapt spørsmål før vi skal ut på resteshopping i dag.
Ser at de formsydde laken til krybbe fra kid, Princess osv er 40×80, chicco madrassen er 50×80.. vil det alikevel passe?
Det er jo som regel litt å gå på i siden på de, og de som er ment for chiccoen er så dyre[emoji44]

Prøvde sprinkelstr på den, men det ble så posete. Planen var egentlig å sy noen selv, men drøyde for lenge og nå orker jeg ikke [emoji85]

Funket det med krybbe-størrelsen?

Slo meg plutselig at jeg har glemt laken....

Kjapt spørsmål før vi skal ut på resteshopping i dag.
Ser at de formsydde laken til krybbe fra kid, Princess osv er 40×80, chicco madrassen er 50×80.. vil det alikevel passe?
Det er jo som regel litt å gå på i siden på de, og de som er ment for chiccoen er så dyre[emoji44]

Prøvde sprinkelstr på den, men det ble så posete. Planen var egentlig å sy noen selv, men drøyde for lenge og nå orker jeg ikke [emoji85]
?

Funket det med krybbe-størrelsen?

Slo meg plutselig at jeg har glemt laken....

?

På skumgummimadrassen vi klipte til som ble hakket mindre funka det. Men bruker heller 120×60 om det er reint. På orginalmadrassen ville nok de sklidd, men så lenge vi har skumgummimadrass så sklir de ikke og blir posete :)
Spesielt nå som han snur seg om natta.

Greit å slippe å kjøpe nye når han ikke bruker liggedelen til vogna og bedsiden mer :)

Takk for tips

Hvorfor klipte dere til skumgummi istedet for å bruke original-madrassen?

Takk for tips

Hvorfor klipte dere til skumgummi istedet for å bruke original-madrassen?

Mangla noen cm for å få den på høyde med senga vår, også går det ikke an å ta av trekket på orginalmadrassen. Så om bleia lakk så var det ingen måte å få vasket den på.
Tisselaken er altfor klamt til han, så kunne ikke bruke det =/

Men vi har orginalmadrassen under :)

Me kjøpte også det, og hadde det oppå original madrassa. Både for å få høyde og syns den originale var ganske hard.

Eg får strekt 40×80 laken og tar på ganske greit, men har 40×90 laken fra Turiform eller Princess (hugser ikkje) og eg får det på uten problem :)
takk for tips

Back
Topp