laken i vogna

Mella27

Elsker forumet
ser at den madrassen i vogna har trekk som kan vaskes.. men finnes det egen lakner for vogn tro?? he he sikkert noe jeg ikke har fått med meg igjen.

Det har jeg aldri trengt. Mulig det finnes, men jeg har stort sett brukt noen tepper, poser eller skinn osv oppi vogna. Så noen laken har jeg aldri hatt

oki.. kjekt å vite.. hehe.. er så mye rart man må tenke på hele tida.. skal jo bruke skinn eller voksi pose så det det går vel bra det:) må man vaske voksi posen før bruk eller holder det med å lufte den??

ORIGINAL: monicabebe

Det har jeg aldri trengt. Mulig det finnes, men jeg har stort sett brukt noen tepper, poser eller skinn osv oppi vogna. Så noen laken har jeg aldri hatt

Me 2. Men det finnes sikkert.

ORIGINAL: mella26

oki.. kjekt å vite.. hehe.. er så mye rart man må tenke på hele tida.. skal jo bruke skinn eller voksi pose så det det går vel bra det:) må man vaske voksi posen før bruk eller holder det med å lufte den??

Jeg vil tro det holder å lufte den. Vet ikke helt. Men vil tro den ikke er satt inn med kjemikalier i og med at babyen skal sove i den.

Det finnes :) Jeg kjøpte et par stykker på sparkjøp i forrige uke. Før har jeg brukt vanlige laken til springelseng..som jeg har brettet til å lagt på madrassen i vogna... syns det er kjekt å ha et laken der.

ORIGINAL: Alexandra_87

Princess har laken til vogn/kurv... :)

Jepp, vi har ett par herifra =)

mener jeg kjøpte laken til vogna med første mann [8|] Må ha vært på Hansen og Dysvik..... [8|]
Det er vel egentlik laken til vugger, så den var nok litt for stor. Greit å ha på sommeren, når de ligger der i lite klær. Sommeren tulla ble født var ekstrem varm.

Jeg brukte laken i begynnelsen sist kjøpte på prinsess. Det er greit å ha nå som det er sommerbaby for jeg kommer ikke til å bruke pose i sommer. Brukte tisselaken under laken bare i tillfelle.

ORIGINAL: Elera

Passer ikke vuggelakene da?? Det var det vi brukte sist mener jeg.

vi også [;)][:)]
Klippet en liten bit av tisselaketen og la under stumpen hennes sånn for sikkerhetskyld [8D]

Back
Topp