laila76!!!!

Mrs b

Forumet er livet
VIP
er du gravid????dette har ikke jeg fått med meg[:o](hvordan går det ann[:D])

GRATULRER SÅ MYE!!!!!!!så koselig da,er så glad på dine vegne.jeg skal kryss alt for at det går bra denne gang!noe det gjør,føler det på meg.[;)]

hipp hurra for deg å spiren!!!!!!![:)]

hvor langt er du på vei?formen er fin?

klemmer.

Hei på deg Stardust[:D][:D]

Jeg trodde det egentlig ikke selv at det var mulig for meg med PCO og bli gravid på den vanlige måten,så jeg ble veldig overraska selv faktisk.Men jeg har jo måttet sluppet ett egg gitt[;)]Trodde mest på at jeg hadde en lang syklus,men jammen var den positiv[;)]Morro ,men samtidig litt skummelt med min medisinske situasjon.[8|]Jeg er 7+6 i dag,og skal på første UL den 7 november.Jeg kunne tom ta med en kasett,slik at de tar opp UL undersøkelsen på den=)det er nytt for meg,det tilbudet har jeg ikke fått før.Formen går litt opp og ned,har allerede fått igjen bekkenløsningen og vond rygg,men det får jeg heller slite med ,det er jo ikke det verste jeg må slite med da[;)]Ellers er alt bra.Masse gratulasjoner til deg også,ser du har en liten voksende spire også[;)]masse lykke til Stardust[:D][:D]
Klem fra Laila.

åh så moro å høre laila76... Det er så spennende når noen klarer det til tross for sykdommer og sånn...

Blir så glad!!!

Back
Topp