~~Laila~~

Lille Mille

Gift med forumet
Hvordan går det med deg?? Er du snart klar for ny runde [;)]

Så koselig med egen tråd Lille mille[:)][:)]
Alt står bra til her,nå er ferien over,og hverdagen er tilbake[:)]Tobias er kjempestolt for han har sluttet med bleia i sommer[;)]hehe...tiden går så fort,synes liksom d ikke er så lenge siden jeg gikk med han og nå er vi prøvere igjen[;)]Ringte fertilitetsklinikken i går,og jeg skulle få time i uke 37 mener jeg hun sa,så da beg jeg vel på medisinene om 2 ukers tid,får vite mer eksakt når jeg får papirene[;)]blir spennende dette[:D][:D]

Ble så glad når jeg leste tråden din,endelig skjer d noe fremover[:D][:D]morro[:D][:D]
Hvordan har du hatt d i sommer??

Uke 37 ja.. det er ikke lenge til og enda bedre når man starter på medisinene før den tid, da er man jo liksom i gang! [;)] Det skal bli andre boller denne gangen vet du - bolle i ovnen iallefall [;)]

Joda sommeren har gått fort egentlig, til tross for at høsten begynte så altfor tidlig i år [:'(] 2 uker med sol var jo alt vi fikk i år [:(] Du vet jo hvordan det har/er vært her du.. du bor jo bare 15 minutter unna meg sånn ca [;)]

Ellers har det vært en god sommer. Har hatt pause fra samtaler med jobben, og pause fra lege og psykolog besøk. Har følt meg normal igjen liksom [:D] Hihihi.. for jeg er jo så gæern til vanlig liksom [8D] Hihihi..

Du da? Har dere kost dere?

vi har kosa oss så godt vi kunne i d triste været vi[;)]hehe...hatt mye besøk og vært på besøk hos familien,tatt dagene som de har kommet igrunn[;)]Hadde en dag i kristiansand dyrepark med Tobias,og d var jo stas,han snakker om d enda[8D][;)]

Så koselig å høre at du har d så bra,denne gangen skal d gå bra for oss vettu[;)][:D]
når skal vi treffes da?[;)]bare dumt å ikke treffes når vi bor så nærme[8D][;)]hihi...[:D][:D]

Vi MÅ treffes snart nå syns jeg. [;)] Vi snakket faktisk om det i går når vi (jeg og tullemor) var ute å spiste middag på Jimmys. Hadde vært skikkelig hyggelig det altså! [:D]

Nå skal jeg spørre tullemor om når hun har fri fra jobb igjen, også kan vi jo se når det passer [;)] Ikke sant??

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,kjempekoselig[:D][:D]bare sett av en dag dere[;)]bortsett fra at neste uke er vi bortreist[:)][:)]Vi drar i morgen[;)]

Ikke noe neste uke nei, det er helt greit [;)] Vi tar det når du kommer hjem igjen vi [;)]

Back
Topp