Lagt ut magebilde:

Savira

Elsker forumet
Nå har jeg fått mamma til å ta bilde for meg, og tenkte jeg skulle vise dere hvor stor jeg faktisk har blitt....

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=20183462&mpage=1�

Jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg, men nå venter jeg til klokken er 14:30, så skal jeg ringe igjen til sykehuset å høre om jeg kan få tidlig UL siden vi har så utrolig mange tvillinger i familien.

hva tror dere i forhold til bildet?

nydelig mage hvertfall..
og hadde ikke fått sjokk om det ble tvillinger[:D][:D]

ORIGINAL: fillifjonka

nydelig mage hvertfall..
og hadde ikke fått sjokk om det ble tvillinger[:D][:D]

Tror ikke du skal bli overrasket om det er 2 inni der..:-)
Er det første barnet?

jeg er forberedt på det ja, men tar ingenting på forskudd før jeg har vært på UL..
Som sagt er det mye tvillinger i familien. på min side er det både på mor og far side, og på gubbens side er det på mor-siden...

Vaniljeisen

Ja, det er første (eller de første:P )

tror nok ikke du kan se utifra magen så tidlig om det er tvillinger eller ikke [;)] noen får jo bare mage tidlig, det er helt normalt. du må nok på UL for å få svar om det er flere nurk der inne[:)] Lykke til!

PS Tvillinger er kun arvelig på morsiden, så har ingenting å si at det er tvillinger på farsiden

Er det tvilling mage så har jeg trilling mage [:D]
Magen har ingenting og si enda på om det 1 eller 5...[:D] Tarmene våres som gjør at maten går langsommere gjennom systemet og derfor er tarmene fulle hele tiden og deretter denne magen vi ikke er vant til [:)][;)]

Men du kan jo ha tvillinger alikevel...men ingenting med den flotte magen din og gjøre vennen [:)]
Moro med litt mage [:D]

Såvidt jeg vet, så har vi 10 tvillinger i familien (på min side).
På farsiden min, så var farfar tvilling, oldefaren hans var tvilling, oldefaren hans igjen var tvilling, og sånn har det holdt på i mange generasjoner, at det hopper over 2 generasjoner...
På mammas side er det tre tvillingpar som jeg vet om, og mamma skulle hatt en tvillingsøster/bror også...

har jo blitt spådd 2 ganger at jeg er med tvillinger (en av hvert kjønn), og mamma sin magefølelse sier det, så jeg må jo bare få sjekket opp dette her.
Som sagt; tar ingenting på forskudd enda i allefall...

ORIGINAL: Savira

Såvidt jeg vet, så har vi 10 tvillinger i familien (på min side).
På farsiden min, så var farfar tvilling, oldefaren hans var tvilling, oldefaren hans igjen var tvilling, og sånn har det holdt på i mange generasjoner, at det hopper over 2 generasjoner...
På mammas side er det tre tvillingpar som jeg vet om, og mamma skulle hatt en tvillingsøster/bror også...

har jo blitt spådd 2 ganger at jeg er med tvillinger (en av hvert kjønn), og mamma sin magefølelse sier det, så jeg må jo bare få sjekket opp dette her.
Som sagt; tar ingenting på forskudd enda i allefall...

Blir kjempe spennende og høre [:)][:D]

Modic

Tenker akkurat det samme som deg.
Jeg er litt stor fra før, med mage og det hele, (litt under 100 cm rundt magen var jeg da jeg tok testen).
Jeg trente en del før jeg brakk foten, men fikk ikke trent på 2 mnd pga den, så vokste jo tilbake til det jeg var før jeg begynte å trene:/

Men ja.. syns det er "rart" at så mange har fått mage allerede, siden det er så tidlig i svangerskapet.
Trodde ikke magen kom før i mnd 3-4 eller no jeg...
Så feil kan man ta...hehe

Å sååå fin!!!!!

Jeg er like stor! Så det var rart å se faktisk. hehe
Godt det ikke bare er meg... hehe
Hærlig mage hvertfall!

ORIGINAL: Modic

Jeg er litt overrasket over disse "store" magene, jeg. Nå må dere ikke misforstå - for det første er jeg god og rund i utgangspunktet, og langt fra flat, og for det andre kommer jeg ikke inn i buksene mine lenger, og jeg er 8+3 i dag. Det jeg mente, var at jeg har hatt inntrykk av fra tidligere at "folk flest" ikke har fått mage før i uke 14-16-18, deromkring!
Jeg er førstegangsgravid, og har derfor ikke reflektert over dette før, bare hørt hva tilfeldige har sagt. Synes derfor det er betryggende at det ikke bare er meg som må bruke mammabukser allerede!! Følte meg en smule unormal, og tenkte at da blir vel jeg av dem som legger på seg 30 kg... [:(]

Flotte er dere!! Og jeg kan bruke mammabuksene mine med god samvittighet! [:)]

nå kommer det jo an på hva folk legger i gravidmage da...noen regner jo med lufta som kommer fra dag 1 nærmest, og da ser jo gravidmagene ut som det de gjør på magebildetråden.Men magen er stor direkte pga babyen, DA mener jeg man har fått mage, og det var tidligst uke 16 hos meg. Akkurat nå er jo bebisen 2-3 cm så det er jo begrenset hvor stor plass den tar[8D]
Jeg har også stor og oppblåst mage nå, men det er ikke babymagen min, bare fisemagen[8D]

ORIGINAL: **Haley**

ORIGINAL: Modic

Jeg er litt overrasket over disse "store" magene, jeg. Nå må dere ikke misforstå - for det første er jeg god og rund i utgangspunktet, og langt fra flat, og for det andre kommer jeg ikke inn i buksene mine lenger, og jeg er 8+3 i dag. Det jeg mente, var at jeg har hatt inntrykk av fra tidligere at "folk flest" ikke har fått mage før i uke 14-16-18, deromkring!
Jeg er førstegangsgravid, og har derfor ikke reflektert over dette før, bare hørt hva tilfeldige har sagt. Synes derfor det er betryggende at det ikke bare er meg som må bruke mammabukser allerede!! Følte meg en smule unormal, og tenkte at da blir vel jeg av dem som legger på seg 30 kg... [:(]

Flotte er dere!! Og jeg kan bruke mammabuksene mine med god samvittighet! [:)]

nå kommer det jo an på hva folk legger i gravidmage da...noen regner jo med lufta som kommer fra dag 1 nærmest, og da ser jo gravidmagene ut som det de gjør på magebildetråden.Men magen er stor direkte pga babyen, DA mener jeg man har fått mage, og det var tidligst uke 16 hos meg. Akkurat nå er jo bebisen 2-3 cm så det er jo begrenset hvor stor plass den tar[8D]
Jeg har også stor og oppblåst mage nå, men det er ikke babymagen min, bare fisemagen[8D]

Så enig så enig [:)][:D]

sÅÅÅÅÅÅ fin mage du har fått Blir spennende ååå se [:)]

det blir veldig spennende.
Må ringe legen min på torsdag i allefall.
Da jeg ringte sykehuset først idag, ringte jeg 30 min for sent. Jeg visste jo ikke at de satt opp UL-timer mellom 08:00 -10:00
Og da bare på tirsdager og torsdager. Fikk beskjed om at jeg kunne prøve å ringe tilbake 14:30, kanskje jeg fikk tak på ei da som kunne sette opp time til meg, så jeg gjorde jo det. Da fikk jeg beskjed om at jeg måtte få henvisning fra legen min.
Så jeg ringte legekontoret, men de driver med opppussing etc, så de er ikke oppe før på torsdag uansett, så får ringe da.
Prøver sykehuset på torsdag mens jeg er på vei til jobb ( i 8-9 tiden), om ikke det går, så får jeg bare ringe legekontoret...
Stress for å få seg en time altså... hmf..

Ja da blir spennande... Eg var kjempe stor tidlig med første jenta... Det var ikkje 2, bare ei stor jente som endte på over 5 kilo... Alle var sikker på at eg hadde fleire men nei da var berre ein.. Så da e jo ikkje sikkert.. Men blir spennande og sjå om de som har spådd deg har rett då[:D][:D][:D]

Oi, den var stor og fin ja![:)] Men den er vel ikke hard? Siden babyen langt fra er så stor og så høyt oppe.. Må vel være en hel del luft der også..
Men blir spennende å få oppdatering etter ul, og få vite om det kan være to da![:)]

Back
Topp