Lagt lite på seg

Carla82

Gift med forumet
Huff, ble litt mange klageinlegg fa meg i dag..[&:] Men var på helsestasjonen og veide Marcus i dag, og han har bare lagt på seg 150g på en uke. Det var sånn sist uke også! det er jo litt lite..Snakket med helsesøster da, hun sa vi skulle se det ann til mandag..Men blir jo litt bekymret! Han har spist veldig dårlig i det siste, skjønner ikke hva det kan være!? Vi har hatt besøk fra utlandet i to uker nå da, og har vært mye farting..Kanskje han har blitt litt urolig av det?

godt å ha en plass man kan få ut litt fustrasjon og spm da...
gir du kun mm??? sikkert lurt og veie han litt oftere da og følge med,kan jo være han ikke får nok rett ogslet.... og prøve og veie han før du gir han mat..og etter...får å se  hvor mye han egentlig spiser...  hvis du kun gir mm da,velåmerke...
lykke til[;)] det gårsåbra..

Ja han får stort sett bare mm. Veier han ca en gang i uka på helsest. Det rare er at han han virket så fornøyd..Han vil ikke ha mere! Får jo ikke presset i han mere mat heller[8|][&:] Men føler ikke han tømmer puppen helt..Hn suger bare noen min. på hvert bryst, så vil han ikke mere..!

Så lenge han ser ut til å være glad og fornøyd,så tror jeg ikke du skal være no "redd"..[;)] 
Bedre at han legger på seg litt,enn å gå ned i vekt..[&:][;)]

Ja det var det helsesøster sa også. Vi får bare se det ann da..Får jo ikke tvingt i han mere mat..

Er sånn her også for tiden at han spiser bare i noen minutter, også vil han ikke mere. Men han virker stort sett blid og fornøyd=) Tror det er min egen feil, fordi jeg har gitt han fra flaske noen ganger, (hatt litt vondt i brystene) og da vil han heller ha den. Nå er jeg konsekvent på at han skal kun ta puppen, for da må han jo spise. Hvordan han har lagt på seg de siste ukene er jeg usikker på. Og som flere skriver her, så er det bedre at gutten din legger på seg litt enn ingenting! Lykke til! Klem!

Malin har også lagt lite på seg, men det var helt ok i forhold til høyden hennes.
så lenge hun er fornøyd så er det vel ikke så mye å gjøre?!?
Kanskje tilby mat oftere? men da drikker jo hun mindre om gangen og får ikke den tykke melken?
Kanskje begynne å gi litt grøt/velling??
Ikke vet jeg.. [:-]

Hvis de små bare suger noen min av gangen,kan dere jo evt håndmelke litt først i en kopp,sånn at babyen får suge av den feiteste melka....
Jeg har heldigvis ikke problem med dette for min lille snuppe er en skikkelig gourmet unge og elsker å bare ligge å spise og kose seg....LENGE....

Back
Topp