Lagidrett

Ole Brumm

Forumet er livet
Noen andre som spiller lagidrett? Hva da?
Jeg selv spiller innebandy og lurer på hvor lenge kroppen kommer til å orke det.. Noen som har noen tanker om hvor lenge de orker å holde på?
En på laget spilte frem til hun var nesten 7 mnd, men hun er supersprek da og begynte igjen allerede 6 uker etter fødsel, det tror jeg ikke jeg orker[8D]

ORIGINAL: *eim*

jeg spiller håndball, men har lagt det på hylla nå!!!!
fikk beskjed av jordmor at ballspill var strengt forbudt!!!![:)]

regner med å være tilbake igjen neste høst, når neste sesong begynner[:D]

oj, all ballspill? det har jeg ikke hørt før...

Hørtes ut som en bekymret jordmor synes jeg[;)][8D] Jeg er hestejente og hadde jeg hatt hest nå hadde jeg nok fortsatt å ri til det passet meg, hadde jeg hatt en grei hest selvfølgelig.
Ja ja, jeg fortsetter nå å spille innebandy til det passer meg jeg.

ORIGINAL: Julia89

Eg holder ikke på med noe nå [:)]
Er du ikke redd for å få den innebandy ballen i magen eller noe??[&:] Tenkte det er kanskje derfor jordmor sier ballspill bør en ikke holde på med når en er gravid..

Den lille er ganske godt polstret (ihvertfall i min mage[8D]) og vi jenter skyter ikke så hardt, så jeg finnes ikke bekymret! Vi har det så moro på trening og jeg trenger den jentekvelden, så jeg skal kose meg på trening så lenge jeg orker. De andre tar jo selvfølgelig hensyn og løper meg jo ikke ned da.

fotball og håndball, men ikke nå som jeg er gravid.. man skal helst ikke det.. innebandy er vel kanskje ikke så stor risiko, så lenge de andre tar litt hensyn

Spiller fotball, men ikke når jeg er gravid[:)]

har alle lagt opp??[8|]

Back
Topp