Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jepp. Tilbords lagerutsalg oppe med gokart på nestun Fyll en hel handlevogn til 300kr. Men aner ikke når de stenger i dag... Har selv vært der oppe med min mor vi fylte en hel bil med stasj måtte blandt annet ta ned alle settene i bilen bak for å få plass til alt.. De har alt fra juleting,bad,kjøkken,pynteputer osv masse interiør saker.
Passet ypperlig da vi nettop har flyttet i ny leilighet og det er kjekt å ha alt nytt og allikevel ikke dyrt i det hele tatt.
Lykke til om du drar opp der et lite tips fyll opp handlevognen nede også[8D]
Tenker du på den på nesttun? Tror ikke det går ann å ringe opp der.. men de er åpen neste uke også.. Skal selv opp der igjen da jeg må ha et skoskap inne i boden
der har eg vært.... ble så imponert over alt de hadde der til så billig penge.... derfor eg lurte på om det fantes andre steder i Bergen oxo.... de åpner ihvertfall kl 12 på hverdagene og mener de har åpent til 20. husker ikkje lørdagene. Men hørte rykter om at de skulle få inn vårvarer snart og at de holder åpent til juni/juli.... :)