Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begge mine sjøhester sjekket jeg før snuppene tok de i bruk og de var riktig merket,ene er kjøpt på Ullared og andre på ebayDet er vel det samme med sjøhesten mange av oss har bestilt og den nattlys skilpadden?? Noen som har fått og kan sjekke?
Mener å ha lest at selve leken skal være merket for da er det ikke så enkelt å kopiere det (på leker uten lapp skal det være trykt ned i selve leken med et "stempel"), men nå har jeg sjekket flere leker her hjemme, blant annet Brio-leker og Mam biteringer, og ingen av de er merket. Og de VET jeg er godkjent, for de har jeg kjøpt selv på butikker her i Norge
Ikke godt å vite egentlig. Må vel nesten bare stole på at de er ok hvis leken eller embalasjen er merket med riktig merke?!
På de jeg har kjøpt står det at det er orginal, men igjen, det er jo veldig lett å bare skrive. Men når jeg har sett på f.eks Toms sko, Nike eller sånne type ting, så står det svært sjelden (eller aldri?) at de er de orginale (fordi samtlige er fake såklart). Logoene er der, men de skriver liksom aldri at det er the real thingNei, man kan vel aldri være helt sikker.
Thea: Hva er forskjellen på mellomrommet mellom beina?
Hvordan sjekket du den da? Hentet den i dag og er litt skeptisk.Begge mine sjøhester sjekket jeg før snuppene tok de i bruk og de var riktig merket,ene er kjøpt på Ullared og andre på ebay![]()
Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Var skeptisk jeg og,ikke fordi den såg brukt ut,men for at den var kjøpt på ebay,men den var merket på siden av eskenHvordan sjekket du den da? Hentet den i dag og er litt skeptisk.pakningen ser riktig ut, men ser litt ut som at den har blitt brukt om igjen på en måte..
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Jeg bestilte fra England,når jeg kjøpte i 2011Men altså... i og med at den kommer rett fra kina (??) uten å "være innom" en europeisk leverandør så kan den jo ikke bli C E merket? Eller er jeg helt på jordet nå??
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Giraffen har jeg bestilt fra USA ihvertfall. Usikker på larven, glemt å sjekke. Men siden vi er inne på dette. Gjelder ikke dette wubbanub'ene òg?
Den skal jo ikke barna leke med, så da har det egentlig ikke noe å si..Hva med nattlys-skilpadda?? Den står det ikke noe på :-/
Så kva gjer enn med dei utan C E merking`? rett i bos?