Lager du babymaten selv?

Kjøper aldri fiskemat på glass jeg :p Syns de lukter og smaker høgg! :eek: Prøvd å steke laksen med litt sitron og dill?
Hjemmelaget lapskaus er også en slager her, forresten :p
Ja de er rett og slett ikke bra. Skal prøve med dill og sitron, og lapskaus, takk for tips :)

Ja de er rett og slett ikke bra. Skal prøve med dill og sitron, og lapskaus, takk for tips :)
Bare hyggelig! :) Fint å dele tipsene man har :) Jeg har vært veldig heldig med barna i matveien, for de er ganske altspisende :) Også er det så fint med matlaging, det er kun fantasien som setter grenser :p

Laget mat selv ja, grøten også ;)

Prøvd å fylle litt i fryseren nå som arbeidslivet venter ;)

Laget mat selv ja, grøten også ;)

Prøvd å fylle litt i fryseren nå som arbeidslivet venter ;)
Lager grøt her også! Det blir jo noe helt annet enn ferdiggrøt. Da jeg var i permisjon spiste vi ofte nykokt havre- og hirsegrøt til frokost begge to, koselig det :)
Hva slags middagsretter er populære hos dere da?

Lager grøt her også! Det blir jo noe helt annet enn ferdiggrøt. Da jeg var i permisjon spiste vi ofte nykokt havre- og hirsegrøt til frokost begge to, koselig det :)
Hva slags middagsretter er populære hos dere da?

Blei litt kjøpemat på ferie men smaker jo ikke godt spørr du meg.....

Ho har likt det jeg har lagd til nå av middager.... Pastagryte, fisk, kylling, lapskaus og linsegryte er vel det jeg har lagd som jeg kan huske;)

Blei litt kjøpemat på ferie men smaker jo ikke godt spørr du meg.....

Ho har likt det jeg har lagd til nå av middager.... Pastagryte, fisk, kylling, lapskaus og linsegryte er vel det jeg har lagd som jeg kan huske;)
linser bruker jeg mye, det er jo supert til å drøye, tykne og få mer næring i ulike retter. Så lenge det er rotgrønnsaker i retten - som gjør det litt søtere - så går det meste ned. (Unntatt laks og pasta, som nevnt over :p)

linser bruker jeg mye, det er jo supert til å drøye, tykne og få mer næring i ulike retter. Så lenge det er rotgrønnsaker i retten - som gjør det litt søtere - så går det meste ned. (Unntatt laks og pasta, som nevnt over :p)

Ikke testa laks enda... Bare brukt sei og det liker ho ;)

Må bare finne igjen oppskriften på den linsegryta så må jeg nok lage den snart ;) greit å ha litt forskjellig å variere med på frysen ;)

Back
Topp