Lager du adventskalender til mannen din?

Blir vel en ølkalender i år og som vi deler på. Tenkte å ta en tur på ølutsalget her og plukke ut selv, med litt alkoholfri øl og siden jeg kommer til å amme en nyfødt i desember :) esken har vi fra i fjor :)
 
Har lagd alle de tidligere årene, men usikker på om jeg skal i år.
 
Nei :) Hadde vært hyggelig, men mye pes og unødvendige penger. Nok å lage til barna. Hehe, nå hørtes jeg sikkert skikkelig kjip ut :p
 
Vi lager halvt om halvt i år. Han kjøper til halve, og jeg kjøper til halve, så åpner vi annenhver dag :)
 
Første gang i år. Har kjøpt inn en del forskjellige øl som han får litt nå og da. :)
 
Har prøvd meg på ølkakender i år:) blir 24 forskjellige flasker/bokser! I tillegg får han stor og liten flax kalender.
 
Ja, lagar til både mannen og ungane. Mannen får eit kompliment kvar dag, og stort sett ein godis.
Nokre dagar får han gaver, sånn som feks ei korg med godis/snacks den dagen eg skal på julebord, reisebok om Milano den dagen han reiser på kurs dit, billettar til pepperkakebyen, hårvoks, joggebukse osv.
Kjøper kun ting han treng/har lyst på, derfor ikkje gave kvar dag:)
 
Kunne tenkt meg å kjøpt en ølkalender til han. Men han har brøytevakt hele vintersesongen :p Så han får jo ikke smake på de da haha
 
Han får ølkalender med bare juleøl, må på polet og kjøpe til uka ;) Dvs kjøper bare til helgene og julaften, så han får ikke 24 stk!
 
Han fikk første året vi var sammen. Tror det blir med den ene :p
 
Back
Topp