Boblefrua
Forumet er livet
Han kan godt få en i ny og ne, men får ikke 24 morgener i desember. Men han hadde sikkert blitt happy! Kanskje slå til på søndageneHaha! Da så![]()

Tenne adventsstaken

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han kan godt få en i ny og ne, men får ikke 24 morgener i desember. Men han hadde sikkert blitt happy! Kanskje slå til på søndageneHaha! Da så![]()

Tenne adventsstaken ja, hahaha! Du fikk det liksom sagtHan kan godt få en i ny og ne, men får ikke 24 morgener i desember. Men han hadde sikkert blitt happy! Kanskje slå til på søndagene
Tenne adventsstaken![]()
Haha nå lo jeg høyt!Han kan godt få en i ny og ne, men får ikke 24 morgener i desember. Men han hadde sikkert blitt happy! Kanskje slå til på søndagene
Tenne adventsstaken![]()
Da kan du bare sende den delen til megVurderte og kjøpe ølkalender, men han er ikke så glad i mørk øl. Så da gidder jeg ikke og bruke 1300kr på noe han bare drikker halvparten av.
HahaHan kan godt få en i ny og ne, men får ikke 24 morgener i desember. Men han hadde sikkert blitt happy! Kanskje slå til på søndagene
Tenne adventsstaken![]()
NeiHadde vært hyggelig, men mye pes og unødvendige penger. Nok å lage til barna. Hehe, nå hørtes jeg sikkert skikkelig kjip ut
![]()