lager bare en tråd

vet ikke hvorfor. men har hatt ett iskald glass med vann og isbiter med meg på senge kanten og drukket.. å halsbrannen har blitt borte slik at eg har klart og sovne :)

ORIGINAL: ^Milla^

ORIGINAL: maja88

halsbrann ja.. spesielt på kvelden når eg skal sove.. da kommer halsbrannen med engang.. [:'(]
nei, når det forsvinner, skal eg ikke si det til noen.. skal bare holde det for eg selv.. [;)]

dritthalsbrann sier jeg bare[:'(][:'(]
Har kjøpt sånn gaviscon eller hva det heter nå, ska før jeg legger meg, hååååper det funker[:D]
[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Om de IKKE funker,så anbefaller jeg LINK hehe

LINK og kaldt vann med isbiter er notert.. INGENTING skal være uprøvd allfall[:D]

Asså,jeg prøvde det meste altså...Gaviscon,love hearts and so on,link var det eneste som funket for min del iallefall.... [:D]

ja, har hørt at love hearts skulle fungere..

Graviscon funker brass. Så er de gode og :-) eller de smaker litt basseng men... JaJAAAA nå skal vi ut i Hagen å fylle sandkassen med sand! DA blir Emil glad i morgen når han kan leke med kompisen sin å alle de nye utelekene han fikk idag!!!

Trodde love hearts var for kvalmen jeg? [8|]
men kan jo hende det funker mot alle svangerskapsplager[8D] Hadde vært knall da!![:D] hehe

ORIGINAL: maja88

ja, har hørt at love hearts skulle fungere..
Jeg fikk halsbrann AV de,hehe såeh funket ikke her,men hører det funker for mange[;)]

ååh. leste litt feil eg [8D] men ja, en venninne av meg brukte de å sa de funka..
eg kan ikke spise sjokolade.. får kraftig halsbrann av det..

tingeling87: så koselig da [:D nå blir han glad [:D]

ORIGINAL: Tingeling87

Graviscon funker brass. Så er de gode og :-) eller de smaker litt basseng men... JaJAAAA nå skal vi ut i Hagen å fylle sandkassen med sand! DA blir Emil glad i morgen når han kan leke med kompisen sin å alle de nye utelekene han fikk idag!!!

Det er godt å høre, håper de funker til meg også, hvis ikke blir det bortkasta penger[:'(]
Sand i sandkassa? er det vår der eller?
Spiller sikkert ikke så mye rolle for gutten din da, han er vel fornøyd så lenge det er noe å boltre seg i[:D]
Kos deg i hagen[:D][:D]

Innbiller meg allfall at det love hearts ikke vil ha den effekten jeg ønsker, men folk er jo forskjellige da[:)]
Sjokolade leste jeg at ikke var no bra mot for halsbrann nei, noe som er synd, og bra på en gang[8D]

ORIGINAL: Julia09

joiner her jeg, og lager litt mere liv

Signer denne jeg, og tilføyer noen fler dansende bananer Yheiiii

wee :D

tar noen eg også :D

Back
Topp