Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: maja88
hehe. ja, du ble borte ett øyeblikk her.. trodde nesten du stakk fra meg jo [:(][8D]
ja, eg og.. ett ganske stort liv. plager mora med kvalmen gjør h*n og.. kvalmen kom snikende i gårkveld.. ble jo kvitt den tidligere, men nå er den tilbake for fullt.. sto å var så kry når eg sakka med en kollega av meg, å sa at eg va ikke noe kvalm enda.. men når eg kom hjem, så ble eg kvalm ..[:'(]
ORIGINAL: maja88
halsbrann ja.. spesielt på kvelden når eg skal sove.. da kommer halsbrannen med engang.. [:'(]
nei, når det forsvinner, skal eg ikke si det til noen.. skal bare holde det for eg selv.. [;)]
ORIGINAL: maja88LINK LINK LINK LINK,dra på apoteket å kjøp deg link,jeg hadde halsbrann fra uke 11 forrige runde,og de var det ENESTE som funket på meg...[;)]
halsbrann ja.. spesielt på kvelden når eg skal sove.. da kommer halsbrannen med engang.. [:'(]
nei, når det forsvinner, skal eg ikke si det til noen.. skal bare holde det for eg selv.. [;)]