lager bare en tråd

maja88

Gift med forumet
bare for å ha noe å lage [8D]

så Nøtteknekkern har noe å lese på når hun kommer tilbake etter middag

så ^milla^ siden det ser ut som at det bare er eg og du som lager liv her , så får vi lage liv da..

nei nå ser det ut til at jeg svikta i livlaginga her et øyeblikk da[8D]

og enda verre skal det bli når middagen skal innabords..hihi Gikk nettopp over fra kvalm til fryyyyktelig nærmest dødelig utsulta LOL

Men liv har jeg laga da, som vokser og gror i livmora mi[8D]

hehe. ja, du ble borte ett øyeblikk her.. trodde nesten du stakk fra meg jo [:(][8D]

ja, eg og.. ett ganske stort liv. plager mora med kvalmen gjør h*n og.. kvalmen kom snikende i gårkveld.. ble jo kvitt den tidligere, men nå er den tilbake for fullt.. sto å var så kry når eg sakka med en kollega av meg, å sa at eg va ikke noe kvalm enda.. men når eg kom hjem, så ble eg kvalm ..[:'(]

heh.. så bra..

var det ikke det som var meningen da??

hehe.. sånn det pleie å bli når man lager noe man liker [:D]

jepp.. har ikke gidda og lage meg noe middag. gubben er på jobb så..

joiner her jeg, og lager litt mere liv

jo fler jo bedre :D

ORIGINAL: Julia09

joiner her jeg, og lager litt mere liv

WEE :D

vi november jenter er best på å lage tråder :D

ORIGINAL: maja88

hehe. ja, du ble borte ett øyeblikk her.. trodde nesten du stakk fra meg jo [:(][8D]

ja, eg og.. ett ganske stort liv. plager mora med kvalmen gjør h*n og.. kvalmen kom snikende i gårkveld.. ble jo kvitt den tidligere, men nå er den tilbake for fullt.. sto å var så kry når eg sakka med en kollega av meg, å sa at eg va ikke noe kvalm enda.. men når eg kom hjem, så ble eg kvalm ..[:'(]

føler med deg, her er det kvalme, hodepine og halsbrann.. Håper lille spire ikke skaper samme type plager når h*n kommer ut[8D]
og OM det forsvinner en dag, så skal jeg ikke nevne for noen at det er borte, for da kommer det garantert tilbake[:-]

halsbrann ja.. spesielt på kvelden når eg skal sove.. da kommer halsbrannen med engang.. [:'(]
nei, når det forsvinner, skal eg ikke si det til noen.. skal bare holde det for eg selv.. [;)]

halsbrann ja.. spesielt på kvelden når eg skal sove.. da kommer halsbrannen med engang.. [:'(]
nei, når det forsvinner, skal eg ikke si det til noen.. skal bare holde det for eg selv.. [;)]

dritthalsbrann sier jeg bare[:'(][:'(]
Har kjøpt sånn gaviscon eller hva det heter nå, ska før jeg legger meg, hååååper det funker[:D]

får ta og gi i innkjøp på det eg og.. er dritt lei å ha halsbrann.. men kaldt vann funker ;)

får ta og gi i innkjøp på det eg og.. er dritt lei å ha halsbrann.. men kaldt vann funker ;)

Hvor fort funker det da? Og hvor godt? Vann lixom[8D]

LINK LINK LINK LINK,dra på apoteket å kjøp deg link,jeg hadde halsbrann fra uke 11 forrige runde,og de var det ENESTE som funket på meg...[;)]

Back
Topp