Lage vognpose

Nr 4

Gift med forumet
Noen som har tenkt å lage vognpose selv, eller har laget. Evnt hva slags "modell" har dere tenkt dere.

Lurer på om jeg skal lage en liten utgave av enten en "voksi" type, eller en " odenwalder" type.

Har vært på hobbyforum og sett på de, men vil gjerne ha litt innspill fra de søte november jentene også[:D]

Jeg har veldig lyst å sy vognpose selv,men kan rett og slett ikke slikt [&:]

Tenkte jeg skulle bestille en voksipose fra ei her inne på babyverden [:)] 

Jeg hadde planer om det, men så fant jeg en billig (og så godt som ubrukt) voksipose på finn, så jeg kjøpte den i stedet. Får se om jeg gidder å sy nytt trekk - det bør jeg klare, for da kan jeg bruke det gamle som mal.

Brukte denne da jeg sydde en til min første. Ble kjempe fornøyd.

http://trulteoppskrift.blogspot.com/

Hadde jeg kunne sy, ville jeg lagd med en slik en. Syns den var helt nydelig! :)) Men har funnet ei som selger disse, så det spørs om det ikke blir så jeg kjøper en...

Jeg har bestillt meg stoff nå, så skal begynne så fort jeg får det[:D]

je har å veldig lyst til å prøve meg på det der.. men er redd je ikke får til.. [&:] men har kjøpt dyne og pledd, og har sy maskinen klar[8D] ei venninne skal hjelpe meg så håper det går[:D]

ORIGINAL: Amy09

Hadde jeg kunne sy, ville jeg lagd med en slik en. Syns den var helt nydelig! :)) Men har funnet ei som selger disse, så det spørs om det ikke blir så jeg kjøper en...

En sånn er det jeg skal sy meg [:D]
Nyyydelige farger på den forresten [:D]

Back
Topp