Lage to typer gele

Badeand*

Forumet er livet
Jeg skal lage to typer gele og ha de oppå hverandre. Men hvordan gjør jeg egentlig det uten at de blandes? Avkjøle begge hver for seg først også helle den ene over den andre`?[8D]

lage den ene,la den stivne. lage ny. og heller over. (bare ikke gjør det når den er kokvarm,for da smelter kanskje den under...

du må lage en i gangen. når den første har stivnet lager du den andre,la den avkjøle til den er kald også kan du helle den over den første.[:D]

Oi. jeg skal kose meg med gele med Emma i kveld, så da lager jeg de samtidig jeg og har to ved siden av hverandre[:D] Ellers tar det litt lang tid[8D]

Når jeg har laget flere lag med gele har jeg pleid å helle i den ene fargen, sette den i kjøleskapet men jeg har lagt noe under den ene siden slik at fargene blir skrå mot hverandre. veldig stilig.

Men det er viktig at den gele'n som du har i først er blitt ordentlig stiv! for de kan lett gå litt i hverandre etterhvert.

Jeg lager det ene laget enten på morgenen og så det andre på kvelden eller omvendt. slik at den rekker å stivne HELT [:)]

Back
Topp