Lage middag to ganger?

Nei, herregud det hadde jeg ALDRI gjort. Heldigvis er han kjempe glad for å komme hjem til middag varm eller kald. Han er kjempe takknemlig og sier det alltid.

Jeg lager ikke så ofte middag da, høhø.

Haha, det hadde eg aldri gjort! Derimot skjer det at vi berre et litt med ungane og så i fellesskap lagar oss "noko godt" når ungane er i seng.

Nei, det hadde jeg aldri gjort. Det lengste jeg strekker meg er å sette på ovnen for å stappe inn en pizza.

Nei det hadde ikke skjedd, har får varme opp eller smøre seg noen skiver :)

Haha, det hadde eg aldri gjort! Derimot skjer det at vi berre et litt med ungane og så i fellesskap lagar oss "noko godt" når ungane er i seng.
He he jeg må nok lage selv om vi skal kose oss når barna er i seng. :)
Men det hender jeg gjør det og det er koselig :)

Enig med de fleste som skriver her, hadde nok fått oppvarma rester eller lagd seg ny middag selv, eg har nok å holde på med om dagen for å ikke plusse på en ekstra middagsrett!

Min mann måtte enten laget middag nummer to selv, eller varmet opp det vi hadde tidligere. Vi spiser etter ungene er i seng hver fredag, men nå er de oppe så seint at det blir nok slutt på det om ikke lenge. Men to middager hadde jeg aldri laget!!

Nei, det gjør jeg ikke. Men mannen min har ingen problemer med å varme seg rester fra middagen heller. :)

Aldri i verden om jeg hadde laget middag til han da:P Det hadde han ordnet selv, på eget inititativ, eller så hadde jeg laget egen middag til småfolket også spist en brødskive selv. Så kunne vi laget voksenmiddag sammen når han kom hjem:-)

Nei, han hadde ikke fått egen middag. Min mann jobber til 20-21 2-3 ganger i uken. Enten tar han med seg rester fra dagen før som han spiser på jobb,eller så spiser han rester på kvelden.

Man kan ikke være for fisefin for rester ;) Isåfall hadde han måtte lage sin egen middag på kvelden.

Hadde ikke gjort det til vane, men nå og da om det ikke var rester så :)

Back
Topp