lage magneter "cover buttons"

LitenSpire

Glad i forumet
Januarskatter 2015
eg har kjøpt litt utstyr til å lage øredobber i sånne "cover buttons", men kunne tenkt meg å lage sånne magneter og. Med litt størrelse på, men eg finner ingen magnet eller noe sånt... noen som har en link til noe sånt inne på etsy?

Her er en type magneter:

http://www.etsy.com/listing/61555819/50-rare-earth-magnets-neodymium-super

Husker du forresten å søke på supplies? Jeg glemmer det ofte selv, og da kommer det bare håndlagede ting opp..

aha... tusen takk...
eg har aldri funnet ut kossen eg skal søke på etsy, men no skjønte eg jo plutselig litt mer...har alltid bare fått opp håndlagede ting eg og...

Men hvis eg har utstyr til å lage øredobber, er det bare magnetene eg trenger utenom da for å lage magneter?

kossen gjør en det egentlig med disse magnetene? skal de limes fast? og hvilken størrelse må man ha av magnetene, må de være samme str som resten av "button"'en???

Jeg har ikke laget magneter, så håper noen andre som vet kan svare.
Men mener å ha lest et sted at man bør bruke str 36 eller 45 på buttons, limer magneten på slik som man limer på bakdelen på øredobber.

Synes forresten du kan legge ut bilder av øredobbene du har laget! [:D]

Eg kan prøve å legge ut bilde en dag, må bare lage litt fler først, har bare to par enda. Eg syns de blei litt korte i festet, men eg må vel bare prøve de skikkelig en dag og se:) syns hvertfall det er helt genialt med sånne, kan jo matche alle klær jo;)

Ja, de er både kjekke å lage og kjekke å bruke [:D]

Back
Topp