Lage liste

*4barnsmamma*

Gift med forumet
I kveld tenkte jeg å sette meg ned å skrive en liste over de jeg vet Isabell får julgave med med plass til flere om det skulle dukke opp, slik at jeg har den på julaften til å skrive ned alt hun får og fra hvem. Kan jo lett bli litt "kaotisk" med gavene slik at når man kommer hjem og går over ting så husker man ikke hva man fikk med hvem. Mamma og de har ALLTID gjort det med oss barna.

Har tenkt å kjøpe en litt fin bok og samle lister over alle gaver hun får til jul og bursdager fremover, er jo kjekt å se på senere da[:D]

ORIGINAL: IrEnE og MaLiN

Det var jo en kjempeidè da[;)]
Regner med det blir MYE pakker, så fort å glemme hva og hvem!

Her VET jeg det blir mye pakker[;)] Mamma og de begynte med det for vi var så mange søsken og hadde hastverk med å få opp gavene så da måtte de få litt kontroll. Kjekt å kunne se senere også hva hun har fått med hvem. Har skrevet ned ALT hun har fått i sengamatgaver og til dåpen.

Vi kjøpte en fin bok til navnefesten vi, hvor vi skrev ned alle gavene og fikk alle gjestene til å skrive en liten hilsen. Skal føre opp julegavene også der. [:)][;)]

Har tenkt tanken æ og.. Skal jo sende julekorta i romjula æ, så da tenkte æ at vi sku takk for gavan i samme slengen..Og da e d kjekt å husk ka man får hos kem.. [;)]

Back
Topp