Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Litt tidlig ute men.. hehe.. er det noen som har laget julekort selv? Funderte litt på om jeg skulle gjøre det i år, men er redd for at det er en heeeeeeeeeeeelsikes jobb.. tror jeg trenger mellom 20 og 25 julekort [&:]
Har ikke gjort det før, men planer om å gjøre det i år. Må vel starte snart skal jeg bli ferdig. [8D]
Håper på skisse utfordringer på kortkonken her, sukkersøtt osv. så får jeg lage julekort til det. [;)]
Jeg funderer litt på å lage sånne kort
http://monicaasverden.blogspot.com/2009/06/ett-takk-for-hjelpen-kort.html (bildet ligger i bloggen min.. fikk ikke lagt inn bilde)
For de er ikke så veldig vanskelige å få til å brette og slikt. Tar ikke så lang tid å lage selve kortet, verre med pyntinga.
Ha ett god jul stempeltrykk utenpå (over båndet på den ene siden) og fikse ett lite bilde av ungene inni kortet.
Trenger jo ikke sååå mye.. rød bazill, ett julete mønsterark til baksiden, hvitt bånd kanskje også litt pynt.
meeeeeeeeeen må vel begynne med engang jeg kommer hjem fra ferien hvis jeg skal rekke alt.. hehe, selve kortene kan jo lages ferdige slik at det bare er å lime inn bilde av ungene og skrive på de når det nærmer seg tid for å sende ut kortene.
Ja, jeg skal vel forsøke å lage egene i år også, men hvor innviklet det blir får tiden vise. [8D]
Kommer ann på tid jeg starter og hvor mye tid jeg har til rådighet....
jeg skal lage i år og begynner nå, har kjøpt inn ark og lager de ferdig slik at det kun er bilde igjen.
må starte så tidlig når man må lage 45-50 stk.
lurt å tilogmed skrive ferdig konvolutter når man har noen min nå og da så slipper man alt dette midt i julestria