Lage gave til kommende gudforeldre

anngeley

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Satt og søkte litt på Ebay og kom over denne lille søte gaven til gudmor! :) Tenkte at jeg skulle lage til noe lignende til de kommende guforeldrene til lille i magen etterhvert!

5bca6ceaf3006bd65b1be32151343830

Så søt idé :) blir sikkert tatt godt imot ^-^

Takk, fikk den da jeg satt og søkte litt på Ebay og snakket med samboeren om det i går, og han var enig i at det var en god ide! :D så jeg skal virkelig lage til dette til de! :)
Tenker at gumødre skal få armbånd med gudmor på, i en liten eske med noen ord i ala den på bildet over.

Gudfedrene har vi funnet en kjempe kul nøkkelring til med tekste: Keep calm you are my godfather på, som også skal puttes i en boks ala den over her :)

I tillegg lurer jeg på å lage til en ramme med bilde av lille i! :)

jeg elsker å drive med sånt dill, og er veldig glad for å gi andre gaver! :D så passer meg perfekt å få gjøre sånt! :D

[...]

I tillegg lurer jeg på å lage til en ramme med bilde av lille i! :)

jeg elsker å drive med sånt dill, og er veldig glad for å gi andre gaver! :D så passer meg perfekt å få gjøre sånt! :D
Så gøy ^-^ alltid litt ekstra spesielt med ting man lager selv sånn sett :)

Men kjenner meg selv godt nok til å vite at det er nok noe jg hadde startet på og glemt sånn halvveis ><

Så gøy ^-^ alltid litt ekstra spesielt med ting man lager selv sånn sett :)

Men kjenner meg selv godt nok til å vite at det er nok noe jg hadde startet på og glemt sånn halvveis ><

Jeg elsker å dille med sånn! :D laget album til julegave i fjor og nå jobber jeg med gaver til i år! :)

Back
Topp