Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fritert i kjele, og det har fungert veldig bra.Tar gjerne oppskrift på vårruller. Har kjøpt sånn til å "pakke de" inn i, men har aldri laget det. Kan de deretter stekes i ovnen eller må de friteres? Har ikke frityr-koker.
Pleier å fritere i høy panne med olje som tåler høy varme, men har en venninne som penslet sine i olje og stekte i ovnen pga hun går på diett.Tar gjerne oppskrift på vårruller. Har kjøpt sånn til å "pakke de" inn i, men har aldri laget det. Kan de deretter stekes i ovnen eller må de friteres? Har ikke frityr-koker.
Pleier å fritere i høy panne med olje som tåler høy varme, men har en venninne som penslet sine i olje og stekte i ovnen pga hun går på diett.
Bare lag en "kjøttdeigblanding" som du steker opp, f eks med løk krydder og koriander, bland dette med rå egg i en bolle legg en skje på deigen som du gjør fuktig og skiller arkene av først og brett eller rull så ikke noe fyll er synlig. Pleier å dryppe litt sitron på hver fyllklump før jeg ruller og steker til koriander og kjøttdeigblanding.
Bare lag dobbel porsjon til middag nå, og fryd ned resten. Ikke nødvendig å lage egne retter i tillegg til dagens.Dette burde jeg også gjort. Meeeen orker ikkemannen får fikse middag de første dagene vis ikke jeg orker.
Der hørtes veldig godt utJeg bruker å lage pizzasaus/tomatsaus og fryse ned... Så mye bedre enn kjøpsaus, og ikke minst næringsrik og sunn! Hermetiserte tomater, skolda tomater, chilli, hvitløk, fersk oregano eller basilikum, løk, gulrot, salt, sukker og pepper f.eks...
Sukker og tomat er som salt og sjokoladeDer hørtes veldig godt utlager sånne sauser selv jeg også, men aldri brukt sukker. Hvorfor gjør man det?
Takk for svarSukker og tomat er som salt og sjokoladeMan tar bort litt av den beskheten.. D er ikke snakk om mye, bare en liten klype
Viss du lager pastasaus eller annet med tomatpúre eller tomat og du ikke helt finner rette smaken, så er d som oftest en liten dæsj sukker som mangler og evt koketid
![]()