laga noen kort (spm også)

summer82

Forumet er livet
Har laga noen kort, to av dei på bestilling, å der lurer jeg svært på hva skal jeg ta i betaling for desse, er jo en del arbeid og ikke minst materiale som går til å lage kort[:)]

ett dåpskort til jente

ett bryllupskort, trappekort:
fremsiden/ utsiden

innvendig

pynt

tekst oppe

baksiden

desse to korta skulle jeg gjerne hatt prisforslag på[:)]

bursdagskort til svigerrinna mi:

blir veldig glad for kommentarer[:)]

Fine kort[:)]

Jeg tar 60,- for mine, men liker ikke å sette pris.
Har du tenkt på noe pris selv da? Har du solgt kort før?

ORIGINAL: Diddij

takker for svar[:)]
har pleid tatt 50 for sånne enkle doble kort som er øverst så tenkte 50/60kr for det men tenkte litt mer for det trappekortet siden der går mer materiale og tid om du skjønner...
men er vanskelig ta betalt syns jeg[&:]

ORIGINAL: summer82

har pleid tatt 50 for sånne enkle doble kort som er øverst så tenkte 50/60kr for det men tenkte litt mer for det trappekortet siden der går mer materiale og tid om du skjønner...

Du kan jo og spørre hva de vil betale for det[;)]

Du kan jo og spørre hva de vil betale for det[;)]

det kan jeg jo alltids gjør[;)]

Flotte kort. Jeg har dessverre ikke peil på pris da jeg ikke selger selv[;)]

JEg tar 50kr for mine kort, uansett hvor avanserte de er [8D]
Men når jeg lager esker, bokkort o.l som krever MYE jobbing så øker jeg jo selvfølgelig prisen...

Det øverste ville jeg tatt 50-60kr for, siden det er et "vanlig" kort, det andre ville jeg nok tatt litt mere for, for er mer jobbing med dem, kanskje 70? [8|]

som en "ikke-scrapper" så tenker jeg at 70kr er en fin pris.
Jeg betaler jo ofte mellom 30 og 50 kr for vanlige trykte kort så hvorfor ikke 70,- for noen som er sååååå mye finere!

tusen takk for svar og innspill[:)]

men ett spørsmål til da, er korta fine nok til å selges?

ORIGINAL: Fever

som en "ikke-scrapper" så tenker jeg at 70kr er en fin pris.
Jeg betaler jo ofte mellom 30 og 50 kr for vanlige trykte kort så hvorfor ikke 70,- for noen som er sååååå mye finere!

ja der mamma også sir at en betalr joo en del for ferdig opptrykka kort så da kan man betale litt ekstra for hjemmelaga kort[:)]

Kan helt klart selges, men personlig ville ikke jeg laga et så mørkt kort til bryllup(hadde det ikke stått tekst som handlet om bryllup, hadde jeg ikke sett at det var til det)
Men jeg er mer sånn "lyse duse farger til bryllup"[;)]
Men, er jo en smaksak da.

Kan helt klart selges, men personlig ville ikke jeg laga et så mørkt kort til bryllup(hadde det ikke stått tekst som handlet om bryllup, hadde jeg ikke sett at det var til det)
Men jeg er mer sånn "lyse duse farger til bryllup"[;)]
Men, er jo en smaksak da.

vart laga litt etter ønsker fra ho som skulle ha det, sjøl hadde jeg tatt litt mer lyst jeg også, så pyramiden jeg skal lage for ho til bryllup skal jeg lage lys[:)]
å det ordna seg med pris på korta, ho avgjorde hvor mye, å ho ville gi mer enn jeg tenkte da[:)]

ORIGINAL: Venter en liten

å ja!! Selvfølgelig er de salgbare! Du er jo kjempeflink![:D] Likte det øverste kortet best. Så søtt:)

tusen takk[:)] liker også spesielt godt det øverste sjøl[:)] men heldigvis liker kjøperen alle[:)]

For noen flotte kort, spesielt de to øverste var nydelige. [:)]
Syns 50-60 kr er passe pris for sånne kort, alt etter som hvor mye dyr pynt du faktisk bruker på dem.

ORIGINAL: toneany

For noen flotte kort, spesielt de to øverste var nydelige. [:)]
Syns 50-60 kr er passe pris for sånne kort, alt etter som hvor mye dyr pynt du faktisk bruker på dem.

tusen takk[:)] ja det tredje der er jeg ikke fornøyd med men ho som fikk det var veldig fornøyd heldigvis hehe.

Eg synes det bryllups kortet var fint. Dåpskortet var ikkje helt etter min smak. Hadde lett betalt 100 kr for bryllups kortet [:D]

Back
Topp