Lag Lilla Skravletråd (Ny 17.11)

Her har det ikke skjedd mye nytt denne uken ;)

Har hatt en fin uke i oslo, med en del trøing, og mye god mat, så er veldig fornøyd med at jeg står på stedet hvil ;) (dog en annen badevekt, men satser på at det ikke er de store forskjellene på dem..)

Når jeg ser på hvor lenge vi har holdt på, og hvor lite jeg har gått ned, så skjønner jeg at jeg virkelig må gjøre en mye større innsats for å nå målet mitt til sommeren... hadde det bare vært like enkelt å gå ned som å gå opp ;)

jaja, ingen av oss som gikk ut denne uken, og håper vi holder oss uken som kommer også! :) ha en super uke alle sammen :)
 
Her har det ikke skjedd mye nytt denne uken ;)

Har hatt en fin uke i oslo, med en del trøing, og mye god mat, så er veldig fornøyd med at jeg står på stedet hvil ;) (dog en annen badevekt, men satser på at det ikke er de store forskjellene på dem..)

Når jeg ser på hvor lenge vi har holdt på, og hvor lite jeg har gått ned, så skjønner jeg at jeg virkelig må gjøre en mye større innsats for å nå målet mitt til sommeren... hadde det bare vært like enkelt å gå ned som å gå opp ;)

jaja, ingen av oss som gikk ut denne uken, og håper vi holder oss uken som kommer også! :) ha en super uke alle sammen :)

Ja, skulle gjerne vært litt enklere. Eller jeg skal ikke si noe, har hatt en vanvittig junk helg :-/
Har en tendens til å skeie litt ut i helgene her :-/ får prøve å skeie litt mindre ut neste helg :p

Er glad vi fortsatt alle er her :)
 
Ja, skulle gjerne vært litt enklere. Eller jeg skal ikke si noe, har hatt en vanvittig junk helg :-/
Har en tendens til å skeie litt ut i helgene her :-/ får prøve å skeie litt mindre ut neste helg :p

Er glad vi fortsatt alle er her :)


veldig fort gjort å skeie ut i helgene ja, dessverre! må nok jobbe mye med den biten..
 
Hei dere :)
Hvordan går det? Her har jeg syk liten snupp, så veldig sliten for tiden med lite søvn... Sliter veldig med motivasjonen, men skal prøve å finne den frem snart ;-)
Har begynt på spinning 2 ganger i uken nå, så det er deilig :)
Alt vell med dere?
 
jaja, her fortsetter jeg slik som jeg har gjort hele veien, skikkelig jojo, og denne uken var det opp... Men så skal det også sies at jeg har ikke fokusert veldig mye på dette denne uken.. kjenner jeg er dritlei hele vektopplegget :( må det snart komme nytt overskudd!
 
Hei dere :)
Hvordan går det? Her har jeg syk liten snupp, så veldig sliten for tiden med lite søvn... Sliter veldig med motivasjonen, men skal prøve å finne den frem snart ;-)
Har begynt på spinning 2 ganger i uken nå, så det er deilig :)
Alt vell med dere?


håper det går bra med lillesnupp nå, og at det tar seg opp med søvnen :)

flink du er som har startet opp med spinning! skulle så gjerne hatt råd (kanskje prioriteres etter jul...) og overskudd til¨å starte opp på stamina, tror jeg trenger den motivasjonen man får der for å gå ned i vekt på ordentlig vis...


jaja, lykke til denne uken jenter :)
 
håper det går bra med lillesnupp nå, og at det tar seg opp med søvnen :)

flink du er som har startet opp med spinning! skulle så gjerne hatt råd (kanskje prioriteres etter jul...) og overskudd til¨å starte opp på stamina, tror jeg trenger den motivasjonen man får der for å gå ned i vekt på ordentlig vis...


jaja, lykke til denne uken jenter :)

Takk, hun er blitt bedre nå :) men lengter fortsatt etter nattesøvn..

Ja, kjempe deilig å gå på trening. Håper å få begynt med styrketrening også snart :)
 
UneMi; Og plutselig er du under 90!
angel8.gif
gratulerer! Du er kjempeflink! :) :) :)
 
Back
Topp