Ladyshave vs Epilator

GrøntEple

Blir kjent med forumet
Vurderer å kjøpe meg en av delene,men vet ikke hvilken som er best og hva slags type som er å anbefale [8D]

Noen som har erfaring med disse?

Jeg bruker god gammaldags høvel, så jeg kan nok ikke hjelpe deg [8D] MEN, min mamma bruker epilator, Silk Epil eller noe sånt.. og hun sverger til den og det har hun gjort i maaaange år... Kan nok være litt vanskelig å bli vant til i og med at det gjør rimelig vondt.. Men de fleste som bruker den sier at man blir vant til det etterhvert!

klem til deg

Epliator er absolutt IKKE vondt å bruke på leggene, men det tar litt tid. Til gjengjeld har du glatte ben mye lengre, og hårene som kommer ut kjennes ikke ut som skjegg.

Jeg bruker epilator når jeg har tid, men blir som regel voks da det går mye fortere og har samme effekt.

ORIGINAL: Nina 1981

Epliator er absolutt IKKE vondt å bruke på leggene, men det tar litt tid. Til gjengjeld har du glatte ben mye lengre, og hårene som kommer ut kjennes ikke ut som skjegg.

Jeg bruker epilator når jeg har tid, men blir som regel voks da det går mye fortere og har samme effekt.

SIGN[:)]

Jeg foretrekker og bruker kun epilator[:)]
Epilatoren er egentli ikke så vond som alle vil ha d til..
Klart du kjenner d de første gangene, men du blir litt "herda" etterhvert..[;)][;)]

Epilator er VONDT! [8D] Men funka veldig fint etterkvart sikkert.. problemet er at eg berre ikkje har klart å venne meg til det! ;) Men det er veldig deilig når eg først har gjort det! [:)]

Takk,for innspill [:)] Bruker høvel jeg også,men tenker ladyshave/epilator er kjekt å ha m på ferie,så slipper man å tenke på barberskum og sånt [:D]

ORIGINAL: GrøntEple

Takk,for innspill [:)] Bruker høvel jeg også,men tenker ladyshave/epilator er kjekt å ha m på ferie,så slipper man å tenke på barberskum og sånt [:D]

Høvel her også men aldri barberskum. Barberer når jeg dusjer..

ORIGINAL: litlepip

ORIGINAL: Nina 1981

SIGN[:)]

Jeg har hatt epilator, men greide ikke bruke den. Det var rett og slett for vondt. Syntes også at det lett sto igjen noen hår, og at det hadde lett for å bli inngrodde hår som jeg ikke fikk tatt.

Her bruker jeg høvel i dusjen, og såpe som skum. Funker helt flott!

Gå på en salong og få dem vokset...Da slipper du å tenke på leggene resten av sommeren[:D]

Høvel i dusjen funker ikke nå,ser jo ikke legga mine [8D] hehe...
Hadde jeg tatt meg råd til å dratt til en salong,så hadde jeg gjort det...

Men hva slags type epilator anbefaler dere,dere som har erfaring og syns den funker best?

ORIGINAL: GrøntEple
Hadde jeg tatt meg råd til å dratt til en salong,så hadde jeg gjort det...

Koster rundt 200,- så er ikke så dyrt[;)]

Bruker Epilator den dere fra Braun Silk Epil og har gjort det lenge. Synes ikke det er vondt annet en de første 2-3 gangene. Beina blir ikke så stubbete når håret vokser ut igjen og du har glatte bein mye lenger.

Ulempen er at det er dritvondt hvis du prøver å bruke den på annet enn beina (under armene eller... )[&:]

ORIGINAL: avelilith

Bruker Epilator den dere fra Braun Silk Epil og har gjort det lenge. Synes ikke det er vondt annet en de første 2-3 gangene. Beina blir ikke så stubbete når håret vokser ut igjen og du har glatte bein mye lenger.

Ulempen er at det er dritvondt hvis du prøver å bruke den på annet enn beina (under armene eller... )[&:]

Har vært på nett å undersøkt litt,og noen har jo forskjellig innstillinger på forskjellige bruksområrder visst nok...Men pris deretter [8D]
Og lide for skjønnheten må man jo uansett bruk,Les: Høvel,voks,LS og epilator [;)]

Back
Topp