LadyComp?

Trin

Forumet er livet
Hei jenter!
Noen her som bruker/har brukt LadyComp?
Erfaringer?

Tåler hormonell prevensjon svært dårlig og er på jakt etter et sikkert og hormonfritt alternativ...

Bruker Pearly selv.. Ikke nå, da, men du skjønner, hehehe.. Veldig fornøyd.

opp med seg!

ORIGINAL: Trin

Hei jenter!
Noen her som bruker/har brukt LadyComp?
Erfaringer?

Tåler hormonell prevensjon svært dårlig og er på jakt etter et sikkert og hormonfritt alternativ...

Jeg har brukt ladycomp og er superfornøyd! Brukte den først i litt over et halvt år som prevansjon, og da vi bestemte oss for å prøve å bli gravide (brukte da comp'en for å finne eggløsning) ble jeg gravid innen en måned [;)] du bør nok ha en ganske "stabil" syklus, men ellers kan den brukes av alle [:D] Jeg vurderer faktisk å selge comp'en min nå, da jeg ikke har bruk for den lengre. kommer nok til å legge inn en annonse på finn.no en av dagene [;)]

ORIGINAL: Sicily

Bruker Pearly selv.. Ikke nå, da, men du skjønner, hehehe.. Veldig fornøyd.

Samme her[:)]

Jeg kjøpte pearly pga ønsket noe uten hormoner. Innkjøringen var ganske lang og jeg mange røde/gule lys (den skal lære seg din syklus). Endte opp gravid etter kun kort tid..:)

ORIGINAL: Mariasp

Jeg kjøpte pearly pga ønsket noe uten hormoner. Innkjøringen var ganske lang og jeg mange røde/gule lys (den skal lære seg din syklus). Endte opp gravid etter kun kort tid..:)

Man må jo lytte til den og bruke kondom eller avstå så lenge den lyser gult/rødt. Vi brukte ca 3 mnd på innkjøringen, og man får jo flere og flere grønne dager ettersom den lærer mer om syklusen. Syns den fungerte kjempeflott, jeg. Er jo verdt det. Man må også følge bruksanvisningen nøye.

jeg har brukt ladycomp. du må huske å måle hver dag, og hvertfall når du har mensen så det blir registrert hver måned. Det kan være noen måneder før den har registrert syklusen din som sikker, så i begynnelsen er det veldig mange usikre dager. Betrakter den som en hjelp for å bruke naturmetoden. Og ikke en 100% sikker prevensjon.

Takk for at dere deler erfaringene deres!
Noen fler?

Back
Topp