Har brukt min siden 07 og er stor fornøyd. [:D] Ble gravid etter "oppskriften" på den.[:)] Har Pearly.[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *miss think alot*
Stoler ikke på det fordi en fastlege lo høyt av det??
ORIGINAL: Tingeling~
Vurderer å begynne med den selv, men MÅ man tempe hver dag?
ORIGINAL: *miss think alot*
nei, men er ikke alle leger som veit hva de snakker om når det gjelder det. Men klart folk får mene det de vil.[:)]
ORIGINAL: Liv3
Har brukt Babycomp i flere år, og er kjempefornøyd! [:)]
ORIGINAL: Black Beauty
ORIGINAL: Fru Riskorn
Jeg har ikke stabile sykluser, så da kan jeg ikke bruke den, og det synes jeg er VELDIG dumt!!!
men kan en ikke det da, bortsett fra at en får flere gule/røde dager[8|]
man bør iallefall tempe hver dag til den kjenner sykusen din og deretter så ofte som mulig, men er visst ikke krise viss en glemmer det en dag når du alikevel er en uke over eggløsning. en skal heller ikke tempe etc.når man har feber.
man bør iallefall tempe hver dag til den kjenner sykusen din og deretter så ofte som mulig, men er visst ikke krise viss en glemmer det en dag når du alikevel er en uke over eggløsning. en skal heller ikke tempe etc.når man har feber.
Ok. Selv under menstruasjon?
ORIGINAL: Zita
Lillebror i magen er ett produkt av en GRØNN dag[8D][:D] (ladycomp) da hadde jeg brukt LC i 1 år, og den har frem til da stemt på dagen (såvidt jeg vet hvertfall[;)])