Ladycomp/babycomp etc.

• Trådstarter Trådstarter EmilyTheStrange
  • Opprettet Opprettet
E

EmilyTheStrange

Guest
noen som bruker dette som prevansjon og brukt den riktig og har blitt gravid på sikre dager? vil gjerne høre erfaringer, har brukt den i fire mnd. snart, men tør ikke heeeelt stole på at det funker[8D][:)]

Ble gravid på gul, men det er jo i teorien en nei nei nei dag om man ikke vil bli gravid [8D]..

ORIGINAL: KathMor

Ble gravid på gul, men det er jo i teorien en nei nei nei dag om man ikke vil bli gravid [8D]..

det er det[:)]

brukt den som prevensjon i mange år, pearly. fungerer jo motsatt også om man ønsker å bli gravid.

Jeg hadde nok heller ikke stolt heeeeelt på det der nei! [:)]

Greit dersom det ikke er krise med en til, men hvis det er uaktuelt nå så hadde jeg valgt en sikrere metode ja! [;)]

ORIGINAL: Tweak

Jeg hadde nok heller ikke stolt heeeeelt på det der nei! [:)]

Greit dersom det ikke er krise med en til, men hvis det er uaktuelt nå så hadde jeg valgt en sikrere metode ja! [;)]

det er slik jeg og tenker, men de reklamerer jo med at den er 97% sikker og at det skal være ett alternativ til hrmonell prevansjon så derfor jeg ønsker å høre andres erfaringer.

ORIGINAL: Mrs Lutz

brukt den som prevensjon i mange år, pearly. fungerer jo motsatt også om man ønsker å bli gravid.

takk for svar[:)]

Bare for å slippe googling.
Hvor mye koster en sånn en?

Den ER 97 % sikker når den har blitt kjendt med kroppen din! Men det tar tid, du må gjenom flere sykuser før den kjenner igjen når du har eggeløsning eller ikke. Jeg brukte den som prevansjon i 2 år og den funket kjempefint [:D]

ORIGINAL: Fragle1

firetusen-femtusenish...babycomp koster mer

ORIGINAL: Black Beauty

ORIGINAL: Fragle1

firetusen-femtusenish...babycomp koster mer

Ææææh! Møøøe penger på èn gang, men den er helt sikkert verdt det. Vil ha!

Har brukt min i 1.5 år :) Funker bra...ikke gravid enda vertfall [8D] Men eg stolte ikke på den de første månedene da den ikke kjente syklusen min! Men har stabil syklus, så nå stoler eg på den :) Pearly...

Jeg har ikke stabile sykluser, så da kan jeg ikke bruke den, og det synes jeg er VELDIG dumt!!!

Brukte den i 9 måneder som prevensjon og så den 10 brukte jeg den til å bli gravid og jaggu meg ble jeg gravid også. Funket her. Min ene fastlege (mann) sa jeg borde bruke annen sikrere prevensjon. Han hadde ikke noen dokumentasjon om at den virket. Når jeg flyttet fikk jeg kvinnelig fastlege og hun sa at hvis man bruker den riktig så er den like god som alt annet. Jeg tok sjansen..

Er ikke den sånn at man ikke kan ha sex på visse dager liksom... ikke aktuelt for meg, vil jeg ha sex, så vil jeg ha sex liksom... [8D]

ORIGINAL: Miss Trash a lot

Er ikke den sånn at man ikke kan ha sex på visse dager liksom... ikke aktuelt for meg, vil jeg ha sex, så vil jeg ha sex liksom... [8D]

Kondom de dagene?

Jeg vil ha ladycomp/babycomp etter fødsel!

ORIGINAL: Maanda

ORIGINAL: Miss Trash a lot

Kondom de dagene?

Jeg vil ha ladycomp/babycomp etter fødsel!

ja ikke sant, finne løsninger istedenfor å problemer[;)][8D]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Jeg har ikke stabile sykluser, så da kan jeg ikke bruke den, og det synes jeg er VELDIG dumt!!!

men kan en ikke det da, bortsett fra at en får flere gule/røde dager[8|]

Back
Topp