Lactulose!

Terne

Rugeklar!!
*MIA*
Maiblomstene 2016
Novemberlykke 2018
Sist graviditet gikk jeg opptil 1,5 uke uten å få noe ut. Sverget at ved neste graviditet skulle jeg være føre var, og var irritert over at ingen fortalte hvor fælt det kunne være! Måtte ta en duphalac stikkpille til slutt - og ærlig talt, fødselen var ikke så ille engang!!

Merker allerede at det er på tide å begynne, forstoppet og full i gass. Bare et lite delikat tips :)

Sist graviditet gikk jeg opptil 1,5 uke uten å få noe ut. Sverget at ved neste graviditet skulle jeg være føre var, og var irritert over at ingen fortalte hvor fælt det kunne være! Måtte ta en duphalac stikkpille til slutt - og ærlig talt, fødselen var ikke så ille engang!!

Merker allerede at det er på tide å begynne, forstoppet og full i gass. Bare et lite delikat tips :)

Beklager, men jeg sniker her inne..pga de testene min veit du ;)
Men den derre stikkpillen du snakker om, jesus christ lord almighty. Jeg måtte ta en sånn en når jeg hadde operert for to år siden. Jeg trodde seriøst jeg skulle føde ut en bæsj. Jeg har aldri født før, men de press"riene" jeg hadde og den smerte...never again! Tåra spruta samtidig som jeg trøkka på toan. Ler av det nå i etter tid, men akkurat der og da er jeg sikker på at hele sykehuset hørte meg!
Så ja, gjør alt dere kan for å slippe treg mage!

Back
Topp