¤Woolfmother¤
Forumet er livet
jeg syns du hadde så fin status i dag! Spot on!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt to, denne stjålet fra MalinDalin:Labambie skrev:
"Halloween?? For en teit Amerikansk tradisjon. Skapt av handelsstaten for å tjene penger! Så jævelig teit å tigge etter godis bare fordi de gjør det i USA. Jeg nekter å la meg amerikanisere!" sa kvinnen før hun tørket spareribbs av fingrene, sa hadet til vennene (som vinket med hver sin cosmopolitan) og reiste seg fra bordet på T.G.I fridays. Hun gikk mot butikken mens hun viklet opp øretelefonene og plugget de inn i sin iPhone som spilte Justin timberlakes siste. I butikken rev hun med seg en cola og noen oreos til lørdagskos og vurderte å ta med barna sine på kino den 31. Oktober. De kunne se den siste Disney filmen og tok de turen innom McDonalds etterpå gikk de sikkert glipp av hele "knask eller knep" styret. På vei mot kassen lo hun litt av en mamma som kjøpte en heksehatt til sin datter før hun tok opp mastercarden og betalte. Hun fortet seg ut, i kveld var det både Simpsons og big Bang Theory på tv! Hun tenkte igjen, jeg nekter å la meg amerikanisere.
Og denne stjålet fra en nabo:
Men spiller det noen rolle hvem som har dratt i gang dette Hallowen styret? Se hvor mye unga gleder seg til dette, hvor sosialt det er med Halloween party, det lyser ut av øya på de som kommer hit. La oss nå heller glede oss med unga! Og det at de ikke går julebukk lenger, er jo ikke dems feil det heller, men våres. For vi er for late i jula til å fortelle om tradisjoner, og legge forholdene til rette for at skal kunne gå. Så klag ikke på handelsstanden, konsentrer dere om det dere kan gjøre noe med. Tradisjoner er ett nøkkelord, noe styresmakten har glemt, men som vi må ta tilbake. Og en ting til, de fleste som klager på handelsstanden i denne forbindelse, er vel de første til å stø i kø når det er salg i butikkene? Da er handelsstanden god å ha da tenker jeg.... :)
Devina skrev:jeg skal lære sønnen min å gå julebukk