Labambie

**Moonlight**

Forumet er livet
har skjønt det slik at du er frisør?
Finnes det noen korte hårfrisyrer som egner seg til sånne som meg,med tynt,glatt hår??

Har ikke lyst på langt hår mer,går kun med det i strikk,orker ikke ha hår i ansiktet og ikke er det noe pent når det bare henger heller....

Ja, det er klart det! Min personlige mening er at tynne fine hårstrå også gjør seg bedre i en kort frisyre. Langt tynt hår blir gjerne litt pistrete. Mitt beste råd er å gå til en frisør som du vet er flink og la henne få se på deg og gi deg råd. Det har med ansiktsform å gjøre, pluss det å se hvilken vei håret faller seg naturlig.

Bob er et kjempealternativ, passer til de aller fleste og er lett å vedlikeholde.
Eller er det kanskje enda kortere?

Husk at et kort hår er mye mer jobb enn langt hår. Det må vaskes og fønes stort sett hver dag og man trenger mye styling for å holde det pent. [:)]

ORIGINAL: Labambie

Ja, det er klart det! Min personlige mening er at tynne fine hårstrå også gjør seg bedre i en kort frisyre. Langt tynt hår blir gjerne litt pistrete. Mitt beste råd er å gå til en frisør som du vet er flink og la henne få se på deg og gi deg råd. Det har med ansiktsform å gjøre, pluss det å se hvilken vei håret faller seg naturlig.

Bob er et kjempealternativ, passer til de aller fleste og er lett å vedlikeholde.
Eller er det kanskje enda kortere?

Husk at et kort hår er mye mer jobb enn langt hår. Det må vaskes og fønes stort sett hver dag og man trenger mye styling for å holde det pent. [:)]

Takk for svar.
Er det å finne en god frisør da ja[8D]
Vaske håret må jeg ofte uansett fordi det blir så fort fett.
Tenkte ennå kortere enn bob ja. Hatt Bob før og likte det ikke helt.Har også litt fall helt nederst i håret som jeg ikke synes ble fint med bob`en.(ut på ene siden og inn på andre)

Hvilke produkter kan du anbefale om jeg klipper kort da?Noe som det er litt hold i,og ikke virker "fetende"?

Back
Topp