Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er nå 7+5, fortsatt ingen andre symptomer enn ømme pupper...
Blir så bekymret.. Forrige hcg hadde fin stigning, men det er to uker siden..
Får tidlig ul på tirsdag da
Noen tips til å få dagene til å gå???
Har ikke tålodighet til d min mor er verdensmester i strikking, men jeg eier ikke talent til sånn
men, så er jeg jo himla trøtt da.. sover kanskje 2-3 timer på sofaen etter jobb, og alikevel holder jeg på å dø av trøtthet! så d er jo kanskje et bra tegn jeg som vil ha flere symptomer...
Vel, bruk tida til alt det du ikkje får tid til etter jul Hehe.. om så det er å rydde på loftet, i skuffer og skap, kafebesøk på kveldstid, solarium ( uten å bli overoppheta), fotbad, lese bøker, lage middagsplaner.. hehe.. her er praktikaren i meg våkna, og er prøve å forberede meg bedre enn sist
Ja, og så får du jo ting unnagjort til dei travle småbarnstider Eg kom heim med ein liten baby og eit rotehus sist, og det tok laaaang tid å få ting på stell for å sei det sånn... Så prosjekt bør vera ferdig i god tid før bebis er på plass!
Var glad viss eg kom meg ut av pysjen før mannen kom heim fra jobb i starten sist