laange dager...

Karma27

Forumet er livet
Er nå 7+5, fortsatt ingen andre symptomer enn ømme pupper...
Blir så bekymret.. Forrige hcg hadde fin stigning, men det er to uker siden..
Får tidlig ul på tirsdag da :)
Noen tips til å få dagene til å gå??? :P

Har ikke tålodighet til d :P min mor er verdensmester i strikking, men jeg eier ikke talent til sånn :P

men, så er jeg jo himla trøtt da.. sover kanskje 2-3 timer på sofaen etter jobb, og alikevel holder jeg på å dø av trøtthet! så d er jo kanskje et bra tegn :) jeg som vil ha flere symptomer... :P

Vel, bruk tida til alt det du ikkje får tid til etter jul ;) Hehe.. om så det er å rydde på loftet, i skuffer og skap, kafebesøk på kveldstid, solarium ( uten å bli overoppheta), fotbad, lese bøker, lage middagsplaner.. hehe.. her er praktikaren i meg våkna, og er prøve å forberede meg bedre enn sist ;)

Lurt, takk lilleklump!
Prøve å bruke den lille energien jeg har på fornuftige/praktiske ting, istedet for å bekymre meg :P

Ja, og så får du jo ting unnagjort til dei travle småbarnstider ;) Eg kom heim med ein liten baby og eit rotehus sist, og det tok laaaang tid å få ting på stell for å sei det sånn... Så prosjekt bør vera ferdig i god tid før bebis er på plass!
Var glad viss eg kom meg ut av pysjen før mannen kom heim fra jobb i starten sist;)

Back
Topp