Laaangt klageinnlegg!

FancyPants

Forumet er livet
Jeg har vært sykemeldt pga av problemer med den ene hoften/haleben/nedest i ryggen i snart tre mnd nå. Dette er jo kjipt i seg selv, men jeg har overlevd.

Var hos legen igjen på torsdag, han er ikke særlig hjelpsom.[&:]
Sa at jeg sliter skikkelig om dagen, hvis jeg henger opp en klesvask f.eks., klarer jeg nesten ikke gå på flere timer. er så vondt at tårene spretter! Spurte om det var noe som kunne gjøres, men han sier at jeg Bare må inrette meg etter situasjonen. Det betyr med andre ord at jeg ikke kan gjøre NOENTING her hjemme. Han mente at fysio ikke var noen vits, men at jeg kunne gå en tur i ny og ne.
Det verste er at det bare blir verre og verre, i går måtte jeg finne fram krykkene for å komme meg på do[:o]. Kom meg nesten ikke over badekarkanten etter at jeg hadde dusja heller, måtte ha hjelp.

Har så dårlig samvittighet overfor sambo også, føler meg så sytete og lat. Han sier jeg ikke trenger å ha det, men at han kommer til å bli fryktelig sliten hvis jeg ikke skal kunne løfte en finger resten av svangerskapet. Og da smeller jo hormonene mine til, jeg blir sint og lei. Og gjør husarbeid jeg VET jeg ikke burde gjøre.

Er bare så langt nede nå, vil ikke ha det sånn mer! Noen dager er selvfølgelig bedre enn andre, men de dagene sitter jeg jo bare på stumpen og gjør ingenting!

Takk for at dere gadd å lese, greit å kunne klage til noen andre enn sambo en gang i blant, tror han begynner å bli lei..

ORIGINAL: balette
Men du, d skulle jeg tipse deg om jah! Om du har problemer med å bøye deg når du tar på deg sko, så kjøp deg sko som du bare stikker foten inn i, mye enklere!

Det har faktisk jeg tenkt på også! Har allerede hatt skikkelige problemer med korsryggen (kan være gammel ryggskade i stedet for bekkenløsning, de vet ikke helt), og har vært og sett på joggesko med borrelås i stedet for snøring i år... [&:]
Tenker det uansett kan være kjekt å ha når magen eser utover...

Tusen takk for gode råd, balette!
Lurte på å gå en tur nå, er jo så fint vær!

Jeg har spurt legen om det er bekkenløsning, men han sier at det er det umulig å finne ut av? Lurer nesten på om jeg må bytte lege, selv om jeg vanligvis er veldig fornøyd med han jeg har.
Symptomene sier bekkenløsning, iallfall ser det sånn ut etter hva jeg har lest meg til selv. men blir usikker når legen tviler.

Jeg skal kreve å få komme til fysio neste gang jeg er der!

Ble en kort liten tur på tilsammen 100 meter på meg i dag, fikk vondt igjen da jeg tok på meg skoene. kan ikke bøye meg i det hele tatt.

Men, skal jeg bare gå videre selv om det er vanvittig vondt, eller skal jeg stoppe? Tenkte kanskje at det blir bedre hvis jeg bare fortsetter å gå?

Igjen, tusen takk balette! hva skulle jeg gjort uten dere på BV når tungsinnet kommer snikende?

Kanskje jeg bare er mer pinglete enn det du er? Kan jo hende at du har minst like vondt som, jeg..

Back
Topp