Bubbly
ønsker meg en liten skatt
Takk for svar. Tror jeg er der....Jeg begynte å blø, og det ble værre. Tok tester når blødningene var ferdig. Da viste negativ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar. Tror jeg er der....Jeg begynte å blø, og det ble værre. Tok tester når blødningene var ferdig. Da viste negativ..
Takk for svar. Tror jeg er der....![]()
Det går snart ikke fremover... Migrene på dag 5.. og jeg lurer på hvor lenge jeg skal overleve i jobb...![]()
Føler med deg, vet akkurat hvordan du har det! Men duste-legen burde jo målt hcg sånn at du vet hva som skjer!Disse dagene er helt jævlige. Nå venter jeg egentlig bare på å begynne å blø. Det kan umulig gjøre så vondt i så mange dager, for så å gå braHar hatt økende smerter de siste tre dagene, men en lege som ikke en gang gadd å ta blodprøve, fordi det var alt for tidlig, så da var det jo vanlig at det kunne ende i abort...
Ukene til uke 12 virker så fryktelig lange!
Jeg mista da jeg var 5+1 i august, så håper virkelig at spira klamrer seg fast denne gangen <3
Da jeg mista så var det som om alt bare "falt ut".. Blødde en del da jeg gikk gravid med Sander også, men da var det bare blod som kom (litt typ som en mild/vanlig mensen)..
Jeg håper virkelig at dere som mistenker eller frykter SA ikke får oppleve det! <3
Ja, men jeg hadde også smerter da jeg var gravid med S.. For jeg tolket det som vanlig mensen nemlig, og var derfor vi fant det ut litt senereHadde du smerter før du begynte å blø sist du mistet?
Jeg føler at "alt" bare falt ut i dag. Så mye at det tilsammen kanskje ville fyllt ett glass på få timer (sorry detaljer!) Men er liksom mer mengder enn mensenDa jeg mista så var det som om alt bare "falt ut".. Blødde en del da jeg gikk gravid med Sander også, men da var det bare blod som kom (litt typ som en mild/vanlig mensen)..
Jeg håper virkelig at dere som mistenker eller frykter SA ikke får oppleve det! <3
Har hatt sterke smerter siden søndag. I går begynte jeg å blø også, og i dag slapp 'alt'.Hadde smerter og større blødninger i 2-3 dager før gikk nesten helt over den dagen jeg fysisk mista..
Jeg har hørt at det er mulig å miste en tvilling, spesielt hvis de er toeggede.. Kan det være det som har skjedd for deg?Jeg føler at "alt" bare falt ut i dag. Så mye at det tilsammen kanskje ville fyllt ett glass på få timer (sorry detaljer!) Men er liksom mer mengder enn mensen
Eneste håpet vårt nå er at tvillingen (hvis h*n finnes), fortsatt klamrer seg fast...
Har hatt sterke smerter siden søndag. I går begynte jeg å blø også, og i dag slapp 'alt'.
Nei, uff, begynner å gå opp for meg at dette ikke gikk riktige veien.
Fortsatt ett snev av håp, men tror desverre jeg må forlate dere snart.
Vel, de satte inn 2 fryseegg, så er garantert toeggeteJeg har hørt at det er mulig å miste en tvilling, spesielt hvis de er toeggede.. Kan det være det som har skjedd for deg?
Krysser fingrene for alt iallefall!! <3 Reis til legen og få tatt hcg-måling!![]()
Jeg håper alt jeg kan for deg, for at begge eggene festet seg og at det hvertfall er en spire der <3Vel, de satte inn 2 fryseegg, så er garantert toeggeteMen spørs jo om begge festet seg da. Mitt håp <3
Tok hcg i dag, får svar på fredag. Altfor lenge til!
Tusen tusen takk!! <3Jeg håper alt jeg kan for deg, for at begge eggene festet seg og at det hvertfall er en spire der <3