Laaange daga.....

mitone

mitone
Da har man vært på sykehuset helt siden fredaf til observasjon....riene starta sånn smått torsdagskveld. Nå er jeg overført til det som sykehuset bruker som hotell for oss ventende..Fikk i lov å reise hjem da det er 25 mil fra sykehuset i tilfelle det skal starte opp igjen. Så her må jeg bli (all alone) frem til fredag når mannen kommer hit. Søndag tilbake på sykehuset...Mandag er det keisersnitt, 1uke før den først planlagte datoen, yltralydterminen er 21 februar.

Usj det hørtes ikke noe godt eller koselig ut :( du får bare henge i og tenke at du endelig skal få se babyen din snart! :) har du med deg laptop eller noe? Evt bøker?

Mannen kjørte i går frem og tilbake (50mil tilsammen) i går med pc , klær og diverse andre ting til meg

25 mil til sykehuset - hvor bor du?
Stakkars deg- kjedelige dager ja! Trur ikke jeg hadde takla å ligget på sykehotell i over en uke! Håper du har noe å gjøre :) :)
Lykke til :)

Oi, ja det var jammen langt! Godt du har en så snill mann!! Lykke til :D

Så godt du fikk pc og litt diverse. :) Håper dagene går fort. Uansett er det jammen ikke lenge igjen nå!

Skjønner deg veldig godt....var 60 mil hjemmenifra da det skjedde med meg. Hadde dog mannen og datter i nærheten jeg da. Kjøp deg en bok, netflix er veldig greit å ha. Kryssord løste jeg mye av for å holde hode i gang. Hvor mange uker er du i når han konmer med ks?

25 mil til sykehuset - hvor bor du?
Stakkars deg- kjedelige dager ja! Trur ikke jeg hadde takla å ligget på sykehotell i over en uke! Håper du har noe å gjøre :) :)
Lykke til :)

Bor i finnmark....må bare tenke på dette som en husmorferie.....ibgen klesvaks, middagslaging eller husarbeid☺ kan ikke ligge å tenke på grusomt kjedelig d er

Skjønner deg veldig godt....var 60 mil hjemmenifra da det skjedde med meg. Hadde dog mannen og datter i nærheten jeg da. Kjøp deg en bok, netflix er veldig greit å ha. Kryssord løste jeg mye av for å holde hode i gang. Hvor mange uker er du i når han konmer med ks?

Har kjøpt mæ strikking som ska hjelpe mæ gjennom dagan:) og netflix'n e i boks:)
På mandag når han kommer e æ 37 uke på vei.....og det er fra uke 37 dette sykehuset får lov å ta ks

Back
Topp