Laaaang natt...

Lillebollå

Glad i forumet
I natt trodde jeg seriøst noe var på gang...
Sambo er i nordsjøen og jeg er alene hjemme med mini på 2,5år. Han vil absolutt ikke sove for tiden, hverken på dagen eller natten. Så etter 4 timer søvn på nesten to døgn var jeg helt utslitt når jeg dumpet ned i sengen i går. Mini legger seg ca kl 8, men roet seg ikke før kl var nærmere 23[&o] (da fant jeg han inni den ene hyllen i klesskapet sitt hvor han lekte hytte[8|]

Så begynte jeg å få skikkelige kynnere og vonde "tak" i korsryggen. De ble ikke bedre, og jeg fikk ikke sove, så jeg fyllte oppi badekaret for å se om det roet seg når jeg fikk ligge litt i varmt vann. Hadde også vonde stikninger på hver side av magen. Akkurat som om noen muskler strekker seg og gjør vondt (voksesmerter kanskje??)
Tenkte jeg skulle ta et par paracet, men det hadde vi jo selvfølgelig ikke mer igjen av, kun stikkpiller til mini.. Så den som hoppet oppi badekaret, med rompa full av paracet-stikkpiller for unger, det vart meg! Hehe... må flire litt og..

Heldigvis så var ikke ryggen så vond lenger når jeg kom meg i seng igjen, og "takene" ga seg litt så jeg fikk sovet et par timer..

Så nå ligger jeg på sofaen, mini er i barnehagen og jeg skal ikke gjøre noe mer enn nødvendig i dag [:)]

Dagens *syting* [:D]

Ja, du får ta det helt med ro du da så det ikke blir no ny unge riktig ennå[;)]

ORIGINAL: carinasverden

Ja, du får ta det helt med ro du da så det ikke blir no ny unge riktig ennå[;)]

sign

Back
Topp