Laaaang ferie

undrendeigjen

Gift med forumet
Så sitter vi her da.....på ferie..uten fly hjem...og gudene vet når vi kommer oss hjem
Er litt fortvilt nå

uff¨, så fortvilende!! Hvor er dere?

Håper dere kommer dere fort hjem igjen... [:)]

i budapest

Det var langt unna ja... Håper det ordner seg for dere på en eller annen måte!
Vi var på ferie forrige uke, tenkte med meg selv at jeg er glad vi valgte den uka vi gjorde, ellers hadde vi og endt opp på en ekstra lang ferie....

verst med vesla egentlig....blir trangt for en ettåring som vil bevege seg på ett hotellrom
men får ikke gjort noe med det

Så fortvilende då[&:] sa nettopp på nyhetene at flyene kunne stå i nye 48 timer- lykke til[:)]

uff, så kjipt...[&o] får krysse fingrene for at flytrafikken starter opp igjen om ikke så lenge...[&o[:)]

Huff, så kjedelig da. Jeg er også nysgjerrig på hvordan det blir med de ekstra utgiftene deres på hotell o.l. Dekkes det av reiseforsikring eller? Og hva med tapt inntekt når dere ikke kommer dere på jobb? Rart hvor store ringvirkninger et vukanutbrudd får...Håper askeskyene blåser vekk snart, så dere kommer dere hjem!

Men i mellomtiden, kan du ikke fortelle oss litt om hva dere har gjort i Budapest da? Har dere hatt det fint til nå?

ORIGINAL: Sylvia80

Huff, det var jo ikke sånn det skulle bli.. Krysser fingrene for at det snart er trygt å fly hjem igjen! Håper dere har hatt en fin tur så langt i alle fall! [;)]

ORIGINAL: Jellybelly

Huff, så kjedelig da. Jeg er også nysgjerrig på hvordan det blir med de ekstra utgiftene deres på hotell o.l. Dekkes det av reiseforsikring eller? Og hva med tapt inntekt når dere ikke kommer dere på jobb? Rart hvor store ringvirkninger et vukanutbrudd får...Håper askeskyene blåser vekk snart, så dere kommer dere hjem!

Men i mellomtiden, kan du ikke fortelle oss litt om hva dere har gjort i Budapest da? Har dere hatt det fint til nå?

signerer denne jeg!

Så kjedelig!

Om det blir langvarig kan en jo altids ta toget hjem da, men det er slitsomt gravid og med barn og alt..
Det tar vel et par dager tror jeg.

åå så kjipt[:'(] håpe d ordne seg snart [;)] kos dåkke videre enn så lenge[:)] 

Back
Topp