Laaaaaaang uke!

Azoria

Gift med forumet
Dette kommer til å bli en lang uke!!
Neste fredag er det fotografering i barnehagen (noe vi mest sannsynlig ikke kommer til å få med oss hvis vi ikke har flaks og kan få tatt bilder kl 9-10)
Så er det UL kl 10.40 [:D][:D][:D][:D][:D]
Så skal vi ta familiebilder hos fame kl 14.

Weeeeee [:D]

Åååååååh, spennende!!!

Har du noen følelse på hvilket kjønn det blir?

Høres ut som en fin uke [:)] Lykke til på ul.

Så spennende!
Det blir litt av en dag [:D]
Ikke glem at dere kan komme til meg også da!
(Jeg har ikke glemt det [;)])

åå en spennende dag med andre ord [:)]

ORIGINAL: BarnIDesember

Så spennende!

Jeg husker [;)] Men tilbudet ditt gjaldt jo egentlig bryllupsfotografering, men jeg får aldri til det håret på egenhånd og kjolen er sort [&:] Så jeg har igrunn slått det fra meg og ikke turt å spørre om du vil ta andre bilder istedet. Vi fikk tak i en fotograf som tok ok bilder (egentlig bra bilder, men det var regn og dårlig tid) på selve dagen så vi har jo noe. Men hvis du vil ta andre typer bilder så tar jeg gjeeeeeeerne imot [:D] Vi skal på sånn gratisgreie med fame neste fredag. Hvor vi må betale flere tusen for ekstra bilder.... [:-]

ORIGINAL: Azoria

Så spennende!

Jeg husker [;)] Men tilbudet ditt gjaldt jo egentlig bryllupsfotografering, men jeg får aldri til det håret på egenhånd og kjolen er sort [&:] Så jeg har igrunn slått det fra meg og ikke turt å spørre om du vil ta andre bilder istedet. Vi fikk tak i en fotograf som tok ok bilder (egentlig bra bilder, men det var regn og dårlig tid) på selve dagen så vi har jo noe. Men hvis du vil ta andre typer bilder så tar jeg gjeeeeeeerne imot [:D] Vi skal på sånn gratisgreie med fame neste fredag. Hvor vi må betale flere tusen for ekstra bilder.... [:-]

Kom heller til meg!!!!
(Vi kaller det postbryllupsbilder!)

ORIGINAL: Azoria

Så spennende!

Kom heller til meg!!!!
(Vi kaller det postbryllupsbilder!)

Når kan du da? [:D] Jeg jobber minst 5 helger på rad nå [:'(]

Back
Topp