La oss si at..

LilleLisska

Forumet er livet
Du blir gravid (Du har spiral el), har bestemt at du skal ta abort om det skjedde, av forskjellige grunner.

Men så kommer du å skal ta abort, du finner ut at det er tvillinger og er over 12 sv.uke. Altså, for sent!

Hva gjør/tenker du da ?

nåkka du har glemt å fortelle meg, eller? [8D]

jeg hadde hengt meg....
serisøt.. [&:]

Fuck fuck fuck først hvertfall [;)]

Hadde ikke fått gjort så mye da, å tenkt at det er en grunn for alt, å bynnt å glede meg.

Jeg har vært der, hvor når jeg fikk vite at det var tvillinger så ville jeg ikke ha di.. Men det var for sent til å ta abort, å jeg bynnte overraskende for å glede meg til di 2 babyene skulle komme[:)]

hadde kasta meg ned på gulvet å stortuta!
aner ikke, herregud[&:] begynt å forberedt seg på tvillinger da[8D]

Hadde tenkt at det var "meant to be".

er man over 12 uker er det jo ikke så mye å gjøre da. Måtte bare tatt det som det kom.[:)]

Jeg hadde vel gått inn i en psykose el. noe slikt. Dødd litt på meg.

Og tenkt noe slik som fine ord som ikke egner seg på et babyforum. "Sa*ans i he*vete, f*tteforp*lte k*k-kjerring av faderens, sønnens og fandens oldemor". og enda noen gloser og litt til.

Men hadde man planlagt å bli gravid, og det passet seg i livssituasjonen og man hadde hus og bil den pakka der, så hadde man vel bare gledet seg og tenkt ørtenmillioner tanker om regnbuer, rosa enhjørninger og fiolillahimmelblåe skyer.

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

åååååååh Shit... åshitåshitåshit...

Noe slikt..[:-][8D]

Og deretter begynt med forberedelser...

ORIGINAL: turtles

Fuck fuck fuck først hvertfall [;)]

Hehe... det har man allerede gjort hvis man er i den situasjonen ja[8D]

Tja, hva hadde jeg gjort... Tror nok jeg hadde blitt tvillingmamma gitt[:D]

Jeg hadde blitt utrolig lei meg, men selv om jeg er veldig for abort så hadde jeg ikke klart å søkt om å fått det....tror jeg.

Jeg hadde lagt meg ned på gulvet å oppført meg som en trassen to åring som ikke vil ut av butikken.
Så hadde jeg satt meg opp igjen,slått meg selv i hode med noe hardt,bedt de andre i rommet klype meg så jeg visste at jeg ikke drømte.
så hadde jeg grått og kjeftet litt.
Så hadde jeg dratt hjem, grått litt til....

og så vet jeg rett å slett ikke.... og håper at jeg ikke trenger å vite det noen gang....

Hadde nok blitt noe dramaqueen-aktig oppførsel.

ORIGINAL: StinkiStini

Hadde nok blitt noe dramaqueen-aktig oppførsel.

Tror jeg og

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

åååååååh Shit... åshitåshitåshit...

Noe slikt..[:-][8D]

Om det er over 12 uker så er det vel ikke så mye å gjøre da. Kan jo selvsagt søke, men det hadde jeg aldri i verden gjort.
Hadde nok uansett blitt litt sjokkskada.[8D][:D]

Tror jeg hadde dødd en smule da altså !

Back
Topp