La oss prøve noe nytt! Skravletråden der det ikke er lov å rette opp skrivefeil!

Hvor har du kjøpt "den hemmelige hagen"? Blir jo veldig frista til å kjøpe etter å ha sett så mange bilder på instagram:p
Men jeg burde vel brukt tiden på noe mer nyttig her hjemme enn å fargeldgge:rolleyes:
Jeg har ikke helt skjønt det der jeg :rolleyes:
 
Hvor har du kjøpt "den hemmelige hagen"? Blir jo veldig frista til å kjøpe etter å ha sett så mange bilder på instagram:p
Men jeg burde vel brukt tiden på noe mer nyttig her hjemme enn å fargeldgge:rolleyes:
Den kjøpte jeg gjennom bokklubben :) men dne finnes på bokhandel, libris og notabene:)
 
Hahaha, sviker når man minst venter det :p
Godt det blor mye feil da ;-)

Er ganske befriende med en tråd der man bare kan skrive i vei ;-)

Hehe, jeg er ho overrasket over hvor velvillig elegonen var til å rette på meg nå. ;kr haha...

Ja, deilig at man ikke trenger å viske ut hele tiden. ;) men jeg må lese flere innlegg jet flere ganger før jeg forstår hundre prosent av hva som står.
 
Hvor har du kjøpt "den hemmelige hagen"? Blir jo veldig frista til å kjøpe etter å ha sett så mange bilder på instagram:p
Men jeg burde vel brukt tiden på noe mer nyttig her hjemme enn å fargeldgge:rolleyes:

De har den i de fleste bokhandlere tror jeg.. Den vil jeg og ha! :p
 
Men samvittigheten min siser at jeg heller burde bruke tiden min på å jakte hybelkaniner og andre ting man visstnok gjør hjemme før jeg setter meg ned for å fargelegge ;)

Hehe, kan være kjekk å ha likevel.. Har satt den pp bursdagsønskelista mi :D
 
Back
Topp