La oss gjette...!

Det kinesiske kartet sier gutt, men mamma er en slik som "ser" og hun sier at det er ei jente, men hun sier også at hun "ser" to inni der.. Så vi får se. For meg så kommer det på samme hvilken kjønn det er. Dette barnet er veldig ønsket så det er hjertelig velkommen.

Jeg har ei jente fra før av, hadde vært koselig med en gutt.
Men det viktigste for meg er at det er velskapt♥

Har sikkelig magefølese på gutt :)

Har en liten gutt fra før så det hadde jo vært morro med en liten jente også.
Men det spiller absolutt ingen rolle.

Spennende det med kjønn altså! :P

Har magefølelse på gutt igjen, siden jeg er meeget frisk og rask, nett som sist svangerskap! Føler også som mange sier, at det veldig ofte stemmer med at de som blir dårlige får jenter.. Håper jo litt på en jente siden vi har en gutt fra før, men hvem som kommer til verden spiller egentlig ingen rolle:) har følt helt siden før jeg fikk barn at jeg blir en "guttemamma";) kartet sier jente denne gangen, så vi får se!:)

Fødselskartet sa jente om forrige, og det ble det. Men vi fikk jo til og med høre OUL at det ble gutt da, og jeg hadde guttefølelse helt til det motsatte ble bevist på en senere UL:-)
Mye er likt denne gangen, nesten alle symptomer, kjemisk/SA to måneder før og deretter i januar ble det klaff. Har jo termin nærmest samtidig som sist. MEN teststrekene ble sent positive og det gikk lang tid før teststreken ble ordentlig sterk (som jeg har lest stemmer med gutter) og i både min og hans familie har det kommet jente først og neste gutt. På min mors side har alle søskne vært slik, jente først og så gutt. Det har skjedd med fire søsken, så det er litt spesielt.
Så jeg har ikke peiling jeg nei. Men det viktigste er jo at barnet er velskapt, selvfølgelig. Men kjønnet er jo alltid spennende da.

Artigt å lese om alle fornemmelsene og ønsketenkningene, trodde det bare var jeg som synes dette er litt moro ;)

Spiller egentlig ingen rolle, så lenge barnet er friskt :)

Jeg håper jente :)

Kartet viser jente:)

Sex tre dager før EL :)

Back
Topp