La barnet sitte I handlevogna

Han kan GÅ selv?

Ja, men han stikker konstant av. Dert er ikke mulig å gå alene med han i butikken og skulle ha mer enn ett par ting. Har også opplev at han har sovnet i bilen på vei inn i butikken før ukes handling og det å bære på et barn på over 15 kg som sover gjennom hele butikken er dønn umulig. I tillegg er jeg gravid igjen og har ikke energi til å løpe rundt etter han konstant. Jeg synes faktisk det er mere uhygenisk med de som ikke passer på ungene og lar de spise fra smågodtet, pelle på feks rundstykker, plukke på frukt og grønt og bare la det ligge. Når han går selv har jeg måttet kjøpe enorme mengder med rare ting fordi han har tatt på eller lekt med ting. Jeg jobber selv i butikk og synes "frie" barn er en skikkelig uting (hvis foreldrene ikke passer på).

Til og med han på 7 år sitter oppi vogna innimellom :p he he... Så ja det lar jeg de gjøre hvis de skulle ville det :)

Det kunne jeg nok gjort ja, men ikke med sølete sko og klær da. Enn så lenge sitter hun heldigvis "pent" i setet :-P

Ja gjorde det innimellom med eldste. Når det ble skummelt å ha han i det setet fordi han klatret ut.

Ikke nå lengre, men da hun var for stor til setet satt hun flere ganger i vogna, ja. Stor og lang, så ble fort for stor til de setene, og det berget mer enn én handletur at hun satt oppi der.

Back
Topp