La baby 4,5 mnd sove på eget rom til hun våkner?

1Baby2023❤️

Blir kjent med forumet
Hei!
Baby 4,5 mnd har siden hun var ca 3 mnd ca sovnet på eget rom fra kl 19 til rundt 21-22. Vi har da hentet henne når vi skal legge oss og da ligger hun i bedside criben ved siden av meg resten av natten. Hun våkner som regel 2 ganger før vi står opp for mat. Alt mellom kl 12-kl2 og mellom kl4:30-6:30.

Nå i det siste har hun sovet litt mer urolig og jeg har måttet gitt henne smokken og hysjet henne i søvn igjen flere ganger etter vi har hentet henne inn til oss. Virker som det å flytte ho bare gjør ho mer urolig og søvnen dårligere.
Vet jo det at det er anbefalt at babyer sover inne til foreldrene til de er 6 mnd.

Men spørsmålet mitt er da, kunne vi latt henne sove på sitt eget rom til ho våkner for første maten om natten?
Er det noen som har erfaring med dette ?

(Beklager litt langt innlegg, men tenkte de rave greit å forklare litt:bookworm:)

Har baby monitor og rommet hennes er vegg i vegg med oss
 
Mi på 4 mnd har også vært veldig urolig på natta siste 2-3 ukene… Måtte bytte bedsiden med sprinkelseng fordi bedsiden knirket sånn når hun lå å sparker :bag:
Det er nok ingenting i veien med å la henne sove der frem til hun våkner for mat eller annet :Heartpink Gjør det som passer dere! Regner med dere enten har babycall eller dørene oppe med kort vei eller lignende :)
 
styles/default/xenforo/hmh.gifMi på 4 mnd har også vært veldig urolig på natta siste 2-3 ukene… Måtte bytte bedsiden med sprinkelseng fordi bedsiden knirket sånn når hun lå å sparker :bag:
Det er nok ingenting i veien med å la henne sove der frem til hun våkner for mat eller annet :Heartpink Gjør det som passer dere! Regner med dere enten har babycall eller dørene oppe med kort vei eller lignende :)
Det e vel noe med den 4 mnd regresjon eller noe da :wtf: det er rett ved siden av oss og vi har baby call, kanskje jeg skal prøve i natt… litt uvant og skremmende og :bag: Takk for svar !
 
Back
Topp