L.a

Haha.. Mente det ligna litt på deg ja[8D] Turte ikke å jumpe fram og spørre.....[:-]
Da gikk jeg rett forbi deg mange ganger i parken jeg da.[:D]

ORIGINAL: rocky.

Haha.. Mente det ligna litt på deg ja[8D] Turte ikke å jumpe fram og spørre.....[:-]

men for helvete da!!!!!!! dust haha du skulle jo ha gjort deg til kjenne!!!!!!! hoho så tok du bilde..herlig [:D]
å jeg skal ikke engang BJYNNE å bitche om at du var i oslo uten å komme på treffet![:-][;)]

ORIGINAL: L.a

ORIGINAL: rocky.

men for helvete da!!!!!!! dust haha du skulle jo ha gjort deg til kjenne!!!!!!! hoho så tok du bilde..herlig [:D]
å jeg skal ikke engang BJYNNE å bitche om at du var i oslo uten å komme på treffet![:-][;)]

Var så veldig i tvil om det var deg skjønner du.. [8D] Måtte jo snike meg til et bilde, for jeg ble jo sabla nysgjerrig å da vettu.  Hadde sååå lyst til og komme på treff, men var ikke i oslo før ganske seint på¨lørdag desverre. [&:]

ORIGINAL: Luthien05

hehe, dette var kult!! :) humor, rett og slett

haha, skikkelig bra. L.A har hatt en stalker idag[8D] morro at du tok bilde faktisk, og la det ut her..haha

Back
Topp