Mammalivet <3
Forelsket i forumet
Signerer denne. Utrolig at folk holder på slik!
Gratulerer så mye!![]()
Tusen takk <3 Å takk det samme
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne. Utrolig at folk holder på slik!
Gratulerer så mye!![]()
Den skjønner jeg godt! Synd folk skal være slik...Hei alle sammen.
Før og gjør en laaaaang historie kort. Prøv i såfall
Da æ fant ut æ va gravid igjen etter 3 år prøving og en SA i uke 8 i desember 2015, valgte æ og skriv her inne til alle dokker flotte supre damer. Men æ ville ikke si noen ting til alle andre IRL(in real life) pga SA og at æ va live redd dette sku skje igjen. Så va kun ei som viste det i IRL.(ho har ikke sakt NOE til NOEN i IRL det veit æ)
Så æ skreiv her inne og koza mæ me dokker jenta i noe uka, å da kommer spørsmålan fra folk i IRL, så me andre ord og unnskyld språkbruket mitt nu, men ei jævla fette som e medlem her og ilag me x min evt ei venninne av x min sitt og mata han me info fra babyverden som æ skriv, ho har mest sannsynlig satt to og to sammen og funnet ut at dette e mæ.
Så da løy æ til dokker og sa æ hadde had en SA igjen sia æ overhode ikke ville at folk sku vite så tidlig som i uke 6-7 at æ va gravid. Beklager dette, håpe dokker kan tilgi mæ <3
Æ e nu 15+3 og va hos jordmora idag og alt står bra til så nu e æ litt meir sikker på at ting ska gå bra og velg derfør og begynn og koz mæ her inne ilamme dokker alle flotte damer <3 Også vært på 2 ultralyda der alt va perfekt.
Trives her og trives me og snakk me dokker, noe æ ikke har fått gjordt på noen måna nu.
Å til dæ som sitt og innførmer alt og alle som faktisk ikke har noen ting me livet mitt og gjør, kan du ikke bare si kem du e til mæ i IRL istedefør og gjøm dæ bak ett nick her. Æ syns det e UFFATELIG trist at du neste ødela før mæ og min overraskelse til min familie mm før at du abselutt må ha noe å snakk om te folk... Du burde skam dæ veldig
Å igjen damer beklager <3
Den skjønner jeg godt! Synd folk skal være slik...
Ja ikke sant, enig der![]()
Tusen takk for det <3 Næi dem har tydeligvis ikke det, e på 6 året der dem prøva alt dem kan før å ødelegg mitt liv, men det dem ikke fatta e at det også går utover datra mi på 10år. Dem trur dem straffe mæ i enkelte situasjona men sannheten e jo det at det går heller utover datra mi enkelte ting.
Hei alle sammen.
Før og gjør en laaaaang historie kort. Prøv i såfall
Da æ fant ut æ va gravid igjen etter 3 år prøving og en SA i uke 8 i desember 2015, valgte æ og skriv her inne til alle dokker flotte supre damer. Men æ ville ikke si noen ting til alle andre IRL(in real life) pga SA og at æ va live redd dette sku skje igjen. Så va kun ei som viste det i IRL.(ho har ikke sakt NOE til NOEN i IRL det veit æ)
Så æ skreiv her inne og koza mæ me dokker jenta i noe uka, å da kommer spørsmålan fra folk i IRL, så me andre ord og unnskyld språkbruket mitt nu, men ei jævla fette som e medlem her og ilag me x min evt ei venninne av x min sitt og mata han me info fra babyverden som æ skriv, ho har mest sannsynlig satt to og to sammen og funnet ut at dette e mæ.
Så da løy æ til dokker og sa æ hadde had en SA igjen sia æ overhode ikke ville at folk sku vite så tidlig som i uke 6-7 at æ va gravid. Beklager dette, håpe dokker kan tilgi mæ <3
Æ e nu 15+3 og va hos jordmora idag og alt står bra til så nu e æ litt meir sikker på at ting ska gå bra og velg derfør og begynn og koz mæ her inne ilamme dokker alle flotte damer <3 Også vært på 2 ultralyda der alt va perfekt.
Trives her og trives me og snakk me dokker, noe æ ikke har fått gjordt på noen måna nu.
Å til dæ som sitt og innførmer alt og alle som faktisk ikke har noen ting me livet mitt og gjør, kan du ikke bare si kem du e til mæ i IRL istedefør og gjøm dæ bak ett nick her. Æ syns det e UFFATELIG trist at du neste ødela før mæ og min overraskelse til min familie mm før at du abselutt må ha noe å snakk om te folk... Du burde skam dæ veldig
Å igjen damer beklager <3
Veldig synd at det skal gå utover dattera de også da... Skulle tro at man skulle gitt seg og kommet over ting etter så lang tid!
Stakkars deg! Ville gjort det samme! Mange sjalue øyer der ute, dessverre!
Hadde dem vært voksen nok i hauet sitt så hadde man ikke dreve på som dem gjørmen dem e nok ikke på voksen stadiet enda desverre
![]()
Så braJa desverre
Takk før det <3 Håper det snart klaffe før dok også <3
Har foresten også PCOS
men fikk hjelp me pergotime blant anna![]()